Οι εφαρμογές γνωριμιών φαίνεται να αποτελούν μόνιμο μέρος του πολιτιστικού τοπίου, συμπεριλαμβανομένων των ειδικά στοχευμένων εφαρμογών που αναλύουν τους χρήστες τους με βάση την πίστη και τα επαγγελματικά επιτεύγματα. Όμως, παρόλο που οι συμβουλές διαδικτυακών γνωριμιών και οι προτροπές του Hinge είναι συνηθισμένες συζητήσεις μεταξύ φίλων, υπάρχουν ορισμένες ενδείξεις ότι οι εφαρμογές γνωριμιών (που αναμφισβήτητα έφτασαν σε κρίσιμη μάζα όταν εισήχθη το Tinder το 2013) μπορεί να είναι στο δρόμο του τερματισμού της. Συγκεκριμένα, η Gen Z απορρίπτει τις εφαρμογές γνωριμιών και οι τιμές των μετοχών των εταιρειών εφαρμογών γνωριμιών πέφτουν. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό και τι θα αντικαταστήσει όλο αυτό το “κύμα”; Ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη τα θέλγητρα και τις παγίδες της πραγματικής χρήσης των εφαρμογών και ας δούμε τα δεδομένα χρήστη. Μια εθνική έρευνα του Axios σε 978 άτομα κολεγιακής ηλικίας αποκάλυψε ότι το 79% των ερωτηθέντων δεν χρησιμοποιούσαν τακτικά μια εφαρμογή γνωριμιών και περισσότεροι από τους μισούς συναντούσαν προσωπικά τον πιο πρόσφατο σύντροφό τους στο κολλέγιο, 14% μέσω κοινών φίλων και 15% τυχαία αυτοπροσώπως. Αυτό δεν προμηνύεται καλό για το άμεσο μέλλον των εφαρμογών, επειδή η υπόλοιπη Gen Z (αυτή τη στιγμή είναι μεταξύ 11 και 26 ετών) θα φτάσει στην ηλικία των ραντεβού μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια. Επιπλέον, τα αποτελέσματα αυτών των μεγάλων εταιρειών δεν φαίνονται τόσο καλά. Όταν η Bumble βγήκε στο χρηματιστήριο στις αρχές του 2021, η τιμή της μετοχής της ήταν περίπου 70 $. Κατά τη δημοσίευση και την διάρκειά της, κυμαίνεται στα 14$. Όσο για την Match Group, τη μητρική εταιρεία εφαρμογών συμπεριλαμβανομένων των Tinder και Hinge: Η μετοχή της σημείωσε βουτιά 68 % το τελευταίο έτος, αφού είχε υποχωρήσει απότομα σε τιμή και το προηγούμενο έτος.
Διαβάστε όλο το άρθρο στην πηγή
Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr
- Ακολουθήστε μας στο Google News
- Ακολουθήστε μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας στο Twitter
- Ακολουθήστε μας στο Instagram