Η «Ψηφιακή Υπηρεσία Διαχείρισης Αιτημάτων» αποτελεί μια από τις δράσεις, τις πρωτοβουλίες της συνολικότερης κυβερνητικής στρατηγικής για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των απόδημων Ελλήνων
Μια σειρά από έγγραφα και πιστοποιητικά θα μπορούν να εκδίδουν ηλεκτρονικά οι απόδημοι Έλληνες. Σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, η νέα υπηρεσία που θα λέγεται «Ψηφιακή Υπηρεσία Διαχείρισης Αιτημάτων», την οποία ετοιμάζει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το υπουργείο Εξωτερικών και αναμένεται σε σύντομο χρονικό διάστημα να είναι σε πλήρη λειτουργία, θα δίνει την δυνατότητα στους απόδημους Έλληνες να κάνουν ψηφιακά στις προξενικές αρχές τα αιτήματά τους, αλλά και τα πιστοποιητικά και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
Διαβάστε όλο το άρθρο στην πηγή
Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr
- Ακολουθήστε μας στο Google News
- Ακολουθήστε μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας στο Twitter
- Ακολουθήστε μας στο Instagram