Connect with us

Plus+

Ηλεκτρονική εφημερίδα: η επικαιρότητα της ημέρας 18/8/2019

Μαίρη Φρέση

Published

on

ΕΛΛΑΔΑ

Καλάβρυτα: παραιτήθηκε ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος

Η είδηση ήταν γνωστή από μέρες αλλά, όπως αναφέρει το kalavrytanews.gr, έγινε σεβαστή η επιθυμία του Μητροπολίτη να την κάνει γνωστή ο ίδιος.
Η παραίτηση υπογράφηκε χθες 17 Αυγούστου, ημέρα που χειροτονήθηκε Δεσπότης και αύριο κατατίθεται επισήμως η παραίτησή του στην Ιερά Σύνοδο.

Την Κυριακή, τέλεσε την αποχαιρετιστήρια λειτουργία ως Μητροπολίτης Καλαβρύτων, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Καλαβρύτων και σε σύντομη ομιλία του αποχαιρέτησε το ποίμνιό του, ενημερώνοντας και επίσημα για την απόφασή του να αποχωρήσει από την Μητρόπολη μετά από 41 χρόνια.

Επισήμως οι λόγοι της παραίτησής του δεν έχουν γίνει γνωστοί, όμως ο ίδιος ο Αμβρόσιος άφησε να εννοηθεί πως αποχωρεί λόγω της προχωρημένης του ηλικίας (82 ετών).

Τουρισμός 2019

Τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για το πρώτο εξάμηνο της τουριστικής περιόδου 2019 αποκαλύπτουν τις περιοχές που πρωταγωνιστούν στην προσέλκυση τουριστών.

Η Κρήτη αποτελεί τη «ναυαρχίδα» του ελληνικού τουρισμού, προσελκύοντας τον μεγαλύτερο αριθμό τουριστών στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για το πρώτο εξάμηνο της τουριστικής περιόδου 2019, τα οποία επεξεργάστηκε το ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ΣΕΤΕ Intelligence.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τη μεγαλύτερη άνοδο σε σύγκριση με πέρσι στις αφίξεις καταγράφει η Μύκονος, όπου το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου προσγειώθηκαν 144.426 επισκέπτες εξωτερικού, (+17,6% σε σύγκριση με πέρυσι).

Στη Σαντορίνη οι αεροπορικές αφίξεις από το εξωτερικό ανήλθαν σε 178.976, καταγράφοντας άνοδο 4,1% το α’ εξάμηνο 2019 σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο 2018.

Παγκόσμια Ημέρα Φάρων

Τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη συμβολή των φάρων στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, για την αξιοποίηση του φαρικού δικτύου ως πολιτιστική κληρονομιά, καθώς και για τη συνεισφορά των φαροφυλάκων στη λειτουργία του δικτύου, θα έχουν οι πολίτες την Κυριακή 18 Αυγούστου, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Φάρων.

Όπως έγινε γνωστό από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού (ΓΕΝ), τη συγκεκριμένη ημέρα 28 φάροι θα είναι ανοικτοί για το κοινό από τις 10 το πρωί έως τις 8 το βράδυ. Πρόκειται για τους εξής φάρους:

  • Αγ. Νικολάου – Κέας
  • Ακρωτηρίου – Θήρας
  • Αρκίτσας – Φθιώτιδας
  • Μουδαρίου – Κυθήρων
  • Βρυσακίου – Λαυρίου
  • Φισκάρδου – Κεφαλλονιάς
  • Γουρουνιού – Σκοπέλου
  • Δρεπάνου – Αχαΐας
  • Δρεπάνου – Χανίων
  • Κασσάνδρας – Χαλκιδικής
  • Κατακόλου – Ηλείας
  • Σκιναρίου – Ζακύνθου
  • Κρανάης – Γυθείου
  • Μεγάλου Εμβόλου – Θεσσαλονίκης
  • Μελαγκάβι – Λουτρακίου
  • Πλάκας – Λήμνου
  • Κόρακα – Πάρου
  • Κοκκινοπούλου – Ψαρών
  • Αλεξανδρούπολη – Αλεξανδρούπολης
  • Ταινάρου – Λακωνίας
  • Κόπραινας – Άρτας
  • Κακής Κεφαλής – Χαλκίδας
  • Μονεμβασιάς – Λακωνίας
  • Λάκκας – Παξών
  • Βασιλίνας – Ευβοίας
  • Πάππα – Ικαρίας
  • Σπαθιού – Σερίφου και
  • Δουκάτου – Λευκάδας

ΚΟΣΜΟΣ

Ρωσία: πρόβλημα σε πυρηνικό σταθμό

Το Μπλοκ 4 του ρωσικού πυρηνικού σταθμού Μπελόγιαρσκ στα Ουράλια όρη σταμάτησε να λειτουργεί σήμερα έπειτα από «λάθος» απόκριση του συστήματος ασφαλείας, ανακοίνωσε μια θυγατρική της κρατικής εταιρίας Rosatom.

«Η διακοπή [λειτουργίας] πραγματοποιήθηκε βάσει ενός συνήθους αλγόριθμου», ανέφερε σε μια ανακοίνωση η Rosenergoatom, η οποία πρόσθεσε πως τα επίπεδα ραδιενέργειας στον σταθμό και στις γύρω περιοχές συνάδουν με τα συνηθισμένα επίπεδα. Ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1964.

Τον περασμένο μήνα, ένας ρωσικός πυρηνικός σταθμός βορειοδυτικά της Μόσχας διέκοψε τη λειτουργία τριών από τις τέσσερις μονάδες του έπειτα από βραχυκύκλωμα σε έναν μετασχηματιστή. Οι μονάδες επανέλαβαν τη λειτουργία τους στη συνέχεια.

Αφγανιστάν: επίθεση καμικάζι σε γάμο

Η επίθεση καμικάζι στο Αφγανιστάν, που είχε στόχο το βράδυ έναν γάμο στην Καμπούλ, στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 63 ανθρώπους ενώ 182 τραυματίσθηκαν ανακοίνωσαν σήμερα το πρωί οι αρχές.

«Ανάμεσα στα θύματα υπάρχουν γυναίκες και παιδιά», διευκρίνισε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών Νασράτ Ραχίμι.

Οι Ταλιμπάν αρνήθηκαν οποιαδήποτε ευθύνη για την έκρηξη.

Μπαγκλαντές: φωτιά σε παραγκούπολη

Τουλάχιστον 10.000 άνθρωποι (50.000, σύμφωνα με το βρετανικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο BBC) έμειναν άστεγοι εξαιτίας μιας τεράστιας πυρκαγιάς που έπληξε μια παραγκούπολη στη Ντάκα καταστρέφοντας χιλιάδες κατοικίες, ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές.

Η πυρκαγιά ξέσπασε το βράδυ της Παρασκευής στη συνοικία Μιρπούρ και κατέστρεψε 2.000 σπίτια, διευκρίνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ερσάντ Χοσάιν, εκπρόσωπος της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Σύμφωνα με το BBC, ο αριθμός των σπιτιών που καταστράφηκαν από την πυρκαγιά φθάνει τις 15.000.


]]>

Advertisement

Ακολουθήστε το Lifebuzz.gr στο Google News

Διαβάστε πρώτοι Όλες τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

News

Θανατηφόρος συνδυασμός: Το υγρό που έχουμε όλοι στο μπάνιο και εξολοθρεύει τις κατσαρίδες για τα καλά

Lifebuzz Team

Published

on

Θανατηφόρος συνδυασμός: Το υγρό που έχουμε όλοι στο μπάνιο και εξολοθρεύει τις κατσαρίδες για τα καλά

Κατσαρίδες αντιμετώπιση: Οι κατσαρίδες είναι το πιο αηδιαστικό πλάσμα της φύσης και την καλοκαιρινή περίοδο κάνουν την εμφάνισή τους στα σπίτια, φέρνοντας σε απόγνωση όσες έρχονται αντιμέτωπες μαζί τους. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι για την απομάκρυνσή τους.

Για όσες νοικοκυρές αναζητούν τρόπους για να ξεφορτωθούν τους ανεπιθύμητους επισκέπτες από το σπίτι τους, χωρίς τη χρήση χημικών εντομοαποθητικών, που είναι επιβλαβή για την υγεία, υπάρχουν αποτελεσματικοί τρόποι.

Ένας θανατηφόρος συνδυασμός αποτελείται από τη μείξη στοματικού διαλύματος και απορρυπαντικού πιάτων. Ανακατέψτε ίσα τμήματα νερού και Listerine και προσθέστε δύο σταγόνες απορρυπαντικό πιάτων.

Κατσαρίδες απομάκρυνση

κατσαρίδες αντιμετώπιση: Διώξτε τις κατσαρίδες με καφέ

Είτε η μυρωδιά του καφέ, είτε κάποια ουσία που υπάρχει σ’ αυτόν, εξολοθρεύει τις κατσαρίδες.

Θα πρέπει να έχετε 2-3 μεγάλα γυάλινα βάζα, λίγο αλεσμένο καφέ, νερό και 2-3 μικρά ποτήρια.

Διαδικασία

Γεμίστε το γυάλινο βάζο περίπου μέχρι την μέση με νερό. Βάλτε τον καφέ στα μικρά ποτήρια.

Τοποθετήστε ένα ποτήρι μέσα στο κάθε μεγάλο γυάλινο βάζο.

Στη συνέχεια, τοποθετήστε αυτά τα βάζα κοντά στο μέρος όπου πιστεύετε ότι φωλιάζουν κατσαρίδες ή στα σημεία που τις έχετε παρατηρήσει πιο συχνά.

Τι τραβάει την υγρασία; 4+1 Σπιτικά υλικά με διπλή χρήση!

Η κατσαρίδα έλκεται από το άρωμα του καφέ και θα προσπαθήσει να εισέλθει στο βάζο.

Μόλις πέσει στο βάζο με το νερό, είναι σχεδόν αδύνατο να ξεφύγει.

Κάθε μέρα να ελέγχετε το βάζο για να δείτε αν έχει εγκλωβισμένη κατσαρίδα και ανάλογα μπορείτε να την πετάξετε.

Αντικαταστήστε τον καφέ και το νερό και τοποθετήστε την παγίδα ξανά για να πιάσετε περισσότερες.

Επαναλάβετε μέχρι να μην δείτε άλλες σε κανένα βάζο για μια-δυο μέρες.

via enimerotiko

Advertisement

Ακολουθήστε το Lifebuzz.gr στο Google News

Διαβάστε πρώτοι Όλες τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο

Continue Reading

News

Πήγε στον κτηνίατρο έναν παραμελημένο και βρώμικο σκύλο, τον κούρεψαν και έμειναν έκπληκτοι με τη μεταμόρφωσή του

Lifebuzz Team

Published

on

Πήγε στον κτηνίατρο έναν παραμελημένο και βρώμικο σκύλο, τον κούρεψαν και έμειναν έκπληκτοι με τη μεταμόρφωσή του

Το απόλυτο θαύμα κατάφερε να κάνει ένας κτηνίατρος όταν ένας απεριποίητος σκύλος εμφανίστηκε στην πόρτα του και τον μεταμόρφωσε.

Όταν ο κτηνίατρος άρχισε να προσπαθεί να αφαιρέσει τους κόμπους από τα μάτια του Bob, ο σκύλος πανικοβλήθηκε. Οι κόμποι ήταν πολύ κοντά στο δέρμα του και ένα απλό άγγιγμα ήταν αρκετό για να το κάνει να πονέσει. Για να αφαιρέσει τους κόμπους, του έγινε νάρκωση.

Τελικά, ο γιατρός αφαίρεσε 1.3 κιλά με κόμπους τρίχας από τον αδέσποτο σκύλο. Μετά την μεταμόρφωση, ο Bob είναι πραγματικά αγνώριστος! Στο βίντεο, μπορείτε να δείτε πόσο χαρούμενος είναι ο σκύλος τώρα που κατάφερε να απαλλαγεί από το μεγάλο και μακρύ τρίχωμα γεμάτο κόμπους.

Δείτε το βίντεο με τον Bob εδώ! Είναι στα Ολλανδικά αλλά οι εικόνες μιλούν από μόνες τους

via enimerotiko

Advertisement

Ακολουθήστε το Lifebuzz.gr στο Google News

Διαβάστε πρώτοι Όλες τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο

Continue Reading

News

11 ιστορίες που κρύβουν οι μεγαλύτερες μάρκες στα ονόματα τους και των Ζara είναι η πιο συναρπαστική

Lifebuzz Team

Published

on

11 ιστορίες που κρύβουν οι μεγαλύτερες μάρκες στα ονόματα τους και των Ζara είναι η πιο συναρπαστική

Η δημιουργικότητα και η απλότητα μερικών από τις πιο επιτυχημένες μάρκες είναι αυτό που τις έκανε αμέσως αναγνωρίσιμες και αξέχαστες. Χωρίς δυσκολίες, επικοινωνούν με το κοινό τους ακριβώς το μήνυμα που θέλουν να στείλουν. Ωστόσο, η προέλευση μερικών από αυτές είναι πιο ενδιαφέρουσα από ό,τι νομίζετε.

Σας παρουσιάζουμε μια σειρά από περίεργα γεγονότα σχετικά με τα ονόματα των πιο δημοφιλών εμπορικών σημάτων στον κόσμο.

1. Pepsi, ένα ποτό για δυσπεψία

Όπως πολλά άλλα αεριούχα αναψυκτικά, η Pepsi άρχισε να πωλείται ως φάρμακο για την δυσπεψία. Ο φαρμακοποιός Caleb Bradham το παρασκεύασε στο φαρμακείο του με τη χρήση μείγματος ζάχαρης, καραμέλας, νερού, λεμονιού, ξηρών καρπών και μοσχοκάρυδου. Το αρχικό όνομα ήταν το “Brad’s Drink”, το οποίο πωλήθηκε με το σύνθημα: “Ενθουσιώδες, Αναζωογονητικό, Βοηθάει την Ανακούφιση Πέψης”.

Το ποτό αποδείχθηκε τόσο δημοφιλές ώστε ο Bradham αποφάσισε να αλλάξει το όνομά του σε πιο ελκυστικό. Έτσι, αντλώντας έμπνευση από τη λέξη δυσπεψία, το ιατρικό όνομα για τη δυσπεψία, και το καρύδι που ήταν μέρος της συνταγής, μετονομάστηκε σε προϊόν “Pepsi-Cola”. Σήμερα, αυτό το αναψυκτικό που πλέον μετράει έναν αιώνα είναι ένα εμπορικό σήμα που έχει αναπτυχθεί σταθερά χάρη τις διαφημίσεις που γίνονται από διάσημους καλλιτέχνες και διασημότητες.

2. Google, ένα τυπογραφικό λάθος

Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο ανέπτυξε ένα σημαντικό εμπορικό σήμα που επεκτάθηκε σαν ένας γίγαντας των επικοινωνιών και οδήγησε ακόμη και στη δημιουργία του ρήματος “google” στην αγγλική γλώσσα. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η Google διαθέτει σήμερα ένα από τα πιο εκτεταμένα κέντρα δεδομένων στον κόσμο, τα οποία συλλέγουν πληροφορίες στο διαδίκτυο.

Ακόμη και κατά τη διάρκεια του έτους σπουδών τους στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, οι ιδρυτές της, ο Larry Page και ο Sergey Brin, γνώριζαν ήδη τις δυνατότητες που είχε η εταιρεία τους. Γι ‘αυτό το αρχικό σχέδιο ήταν να το ονομάσουν “googol”, με βάση τον αριθμό Googol, ο οποίος ισοδυναμεί με το 10 στην 100η δύναμη, έναν τεράστιο αριθμό, αλλά που δεν είναι άπειρος.

Λόγω ενός λάθους, ο Larry Page συλλάβισε λάθος το όνομα: Αντί για το “googol”, έγραψε “google” και ο ιστός και η εταιρεία καταχωρήθηκαν με αυτό το “σφάλμα.” Αλλά, στην πραγματικότητα, αυτό το λάθος έπιασε μόνο για να διακρίνει την μηχανή αναζήτησης από τις υπόλοιπες και να ανέλθει σε αυτό που είναι σήμερα.

3. McDonald’s, οι εφευρέτες του fast food

Ο επιχειρηματίας Ray Kroc ήταν ο ηγέτης πίσω από την επέκταση της αλυσίδας, αλλά το αρχικό του όνομα προέρχεται από το επώνυμο των εφευρετών της έννοιας “fast food”: ο Maurice “Mac” και ο Richard “Dick” McDonald. Πριν το 1940, είχαν στην ιδιοκτησία τους ένα επιτυχημένο εστιατόριο, αλλά μόλις τελείωσε ο Β Παγκόσμιος Πόλεμος, αποφάσισαν να δοκιμάσουν ένα νέο σύστημα για να μειώσουν το χρόνο που περίμεναν οι άνθρωποι για το φαγητό τους.

Το πρώτο McDonald’s άνοιξε το 1948. Είχε ένα μενού μόνο μερικών πιάτων και εκτελούσε τυποποιημένες διαδικασίες που επέτρεψαν στους αδελφούς να επιταχύνουν την προετοιμασία των τροφίμων και να το πουλήσουν σε πολύ ανταγωνιστική τιμή. Η επιτυχία τους οδήγησε στην ανακατασκευή της αρχιτεκτονικής του εστιατορίου, κατασκευάζοντας το πρωτότυπο των διάσημων χρυσών καμάρων στο λογότυπο.

Λίγο αργότερα, οι αδελφοί McDonald αγόρασαν στον Ray Krocs πολλά μίξερ milkshake σε μια εποχή όπου η αγορά ήταν σε ύφεση. Ο επιχειρηματίας συγκλονίστηκε από την αποτελεσματικότητα του εστιατορίου και κατέληξε στην ιδέα της ανάπτυξης franchises σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες. Έγινε ο πράκτοράς τους και αγόρασε το 100% της επιχείρησης τη δεκαετία του 1960.

Οι διάσημες χρυσές καμάρες που προσδιορίζουν την μάρκα έχουν εξελιχθεί με το χρόνο, αλλά είναι ακόμα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα στον πλανήτη λόγω της απλότητας και του ζωντανού τους χρώματος.

4. Gatorade, βοήθεια στη νίκη

Όταν το 1965, η ομάδα του πανεπιστημίου Florida Gators παρουσίαζε ανεπαρκείς επιδόσεις και μια σειρά από ασθένειες που σχετίζονται με τη θερμότητα στον γήπεδο, οι γιατροί ήρθαν να βοηθήσουν μετά από αίτημα του προπονητή για να μάθουν τι συνέβη.

Οι ειδικοί ανακάλυψαν ότι όταν οι παίκτες έπαιζαν ένα παιχνίδι, έχαναν ηλεκτρολύτες και υδατάνθρακες, αλλά δεν τις ανακτούσαν, έτσι ανέπτυξαν ένα ποτό που ικανοποιούσε αυτές τις ανάγκες. Το ονόμασαν Gator-Aid. Το προϊόν αποδείχθηκε μια τεράστια επιτυχία μεταξύ των Gators και η δημοτικότητά του εξαπλώθηκε σαν φωτιά στον αθλητικό κόσμο.

Όταν ήρθε η ώρα να αρχίσει να το παράγει εμπορικά, το όνομα αντικαταστάθηκε με το Gatorade. Ωστόσο, η επιτυχία του ενισχύθηκε με τα χρόνια και σήμερα το εμπορικό σήμα έχει επεκταθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο από τα έντονα χρωματισμένα ποτά.

5. Rolex, ο ψίθυρος της επιτυχίας

Σύμφωνα με τον Hans Wilsdorf, ιδρυτή της μάρκας αποκλειστικών ρολογιών, δοκίμασε τα πάντα για να δώσει στο νέο προϊόν του ένα σωστό όνομα. Ο Wilsdorf αναζητούσε κάτι σύντομο που θα μπορούσε να εκφραστεί εύκολα σε οποιαδήποτε γλώσσα. Θα έπρεπε επίσης να φαίνεται καλό στην επιφάνεια του ρολογιού.

Αφού συνδύασε όλα τα γράμματα της αλφαβήτου σε χιλιάδες παραλλαγές και σκέφτηκε εκατοντάδες πιθανά ονόματα, κανένας δεν φαινόταν αρκετά καλό. Αλλά ένα ταξίδι σε άμαξα με άλογα θα άλλαζε τη μοίρα της νεοϊδρυθείσας εταιρείας του, γιατί μια «μεγαλοφυΐα», όπως την αποκάλεσε, ψιθύρισε τη λέξη «Rolex» στο αυτί του.

6. ΙΚΕΑ, το σκανδιναβικό αίνιγμα

Ιδρύθηκε το 1943, όταν ο δημιουργός της ήταν μόλις 17 ετών, η IKEA προχώρησε στην πώληση παντός είδους αντικειμένων για να αποτελέσει το σημείο αναφοράς της σουηδικής δημιουργικότητας παγκοσμίως με έπιπλα για συναρμολόγηση που διευκολύνουν τη συσκευασία και τη μεταφορά.

Ωστόσο, όσοι δεν καταλαβαίνουν τα σουηδικά πάντα αναρωτιούνται τι σημαίνει η λέξη IKEA στη γλώσσα αυτή. Η απάντηση; Είναι ένα ακρωνύμιο που είναι ένα σύνθετο των πρώτων γραμμάτων του ονόματος και του επωνύμου του ιδρυτή: το Ingvar Kamprad, το αγρόκτημα στο οποίο μεγάλωσε: το Elmtaryd, και την πόλη στη νότια Σουηδία όπου βρισκόταν: Agunnaryd.

Περίεργο γεγονός: Σε αντίθεση με την εταιρεία, το όνομα κάθε προϊόντος έχει σουηδική προέλευση (ως επί το πλείστον). Οι κατηγορίες μπορούν να βρεθούν στο λεξικό IKEA.

7. Häagen-Dazs, Δανική … υπερηφάνεια;

Αυτό το premium παγωτό χρειάστηκε πολύ για να ικανοποιήσει τους ουρανίσκους του αμερικανικού κοινού, ή αυτό είναι που προσπάθησαν να μας κάνουν να πιστέψουμε. Ο δημιουργός του, ο Reuben Mattus, ήταν στην πραγματικότητα ένας Εβραίος μετανάστης από την Πολωνία που έζησε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μαζί με τη σύζυγό του, δημιούργησαν ένα όνομα που φαίνεται σκανδιναβικό, αλλά είναι απλώς μια λέξη που εφήυραν.

Ονομάζοντας το παγωτό Häagen-Dazs, εκπλήρωσε ένα διπλό σκοπό. Ο Mattus ήθελε να αποτίσει φόρο τιμής στη Δανία, τη μόνη χώρα που υπερασπίστηκε τους Εβραίους κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, οπότε χρησιμοποίησε τη δανική ορθογραφία στο όνομα της μάρκας του. Ήθελε επίσης να προσθέσει ένα κομμάτι εξωτισμού, δεδομένου ότι ήταν παγωτό υψηλότερης ποιότητας. Ήταν σίγουρος ότι το όνομα θα έδινε στο προϊόν του ένα πιο ξεχωριστό προφίλ.

8. Zara, εμπνευσμένο από μια ταινία

Όταν ο μεγιστάνας Amancio Ortega ήθελε να ονομάσει την επιχείρηση ρούχων του, αρχικά σκέφτηκε να την ονομάσει “Zorba”, όπως η ταινία του 1964, Zorba The Greek, καθώς ήταν ένας μεγάλος θαυμαστής της ταινίας με τον Anthony Quinn. Είχε κάνει ακόμη το πλαίσιο για να βάλει τα γράμματα στην αφίσα του καταστήματός του στη Λα Κορούνια.

Ωστόσο, λίγο πριν από τα εγκαίνια του 1975, συνειδητοποίησε ότι το κατάστημά του ήταν αρκετά κοντά σε ένα μπαρ που ονομάστηκε και αυτό “Zorba”. Επειδή αυτό θα μπέρδευε τους πελάτες να υπάρχουν 2 επιχειρήσεις με το ίδιο όνομα σε μια τέτοια μικρή ακτίνα, ο Ortega αποφάσισε να προσθέσει ένα “a” και να αφαιρέσει το “b”, φτιάχνοντας το όνομα μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες ισπανικές μάρκες παγκοσμίως.

9. Amazon.com, ένας ποταμός από πιθανότητες

Το Amazon.com ξεκίνησε στο γκαράζ του Jeff Bezos το 1994, αλλά δεν έφερε πάντα το όνομα που το διακρίνει σήμερα. Αυτό που αρχικά ήταν ένα ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο επρόκειτο να έχει το μαγικό όνομα “Cadabra”. Ωστόσο, ο πρώτος δικηγόρος του εμπορικού σήματος, ο Todd Tarbert, έπεισε τον Bezos ότι η λέξη ακουγόταν πολύ παρόμοια με το “cadaver” που σημαίνει πτώμα.

Ήταν καιρός να διαλέξουν ένα άλλο όνομα. Ο Bezos σκέφτηκε το όνομα Relentless. Στην πραγματικότητα, ο ιστότοπος υπάρχει και τώρα και ανακατευθύνει τον χρήστη στο Amazon.com.

Αλλά τελικά, επιλέχθηκε το όνομα Amazon και έτσι, “το μεγαλύτερο βιβλιοπωλείο στον κόσμο” θα φέρει το όνομα του μεγαλύτερου ποταμού στον κόσμο, τον Αμαζόνιο. Δεν θα ήταν απλώς ένα ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο, αλλά μια τεχνολογική διαδικασία που θα απλοποιούσε για πάντα τις ηλεκτρονικές αγορές και την ιστορία. Έτσι έμοιαζε με τη δεκαετία του ’90 (δείτε το λογότυπο με τον ποταμό).

10. Verizon, η ένωση 2 ιδεών

Η Verizon είναι ένας γίγαντας των τηλεπικοινωνιών στις Ηνωμένες Πολιτείες και το όνομα είναι μια μεταφορά για την προέλευσή της. Η εταιρεία προέκυψε από τη συγχώνευση μεταξύ της Bell Atlantic και της GTE το 2000. Το όνομα, με τον ίδιο τρόπο, είναι ένα μείγμα 2 λέξεων: veritas, μια λατινική λέξη που σημαίνει “αλήθεια” και ορίζοντας.

11. Starbucks, ο λογοτεχνικός ναύτης

Η ιστορία του παγκοσμίως γνωστού καφέ συνδέεται στενά με τη θάλασσα. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο Σιάτλ, μια πόλη λιμάνι, και το λογότυπο απεικονίζει μια γοργόνα με δύο ουρές. Το μοναδικό του όνομα προέρχεται επίσης από τον ωκεανό, συγκεκριμένα από έναν που υπάρχει στην αγγλική λογοτεχνία.

Οι ιδρυτές της Starbucks προέρχονται από τον ακαδημαϊκό κόσμο: ο Jerry Baldwin και ο Zev Siegel ήταν καθηγητές Αγγλικών και Ιστορίας, ενώ ο Gordon Bowker ήταν συγγραφέας. Δεν είναι λοιπόν περίεργο το γεγονός ότι η μάρκα υιοθέτησε ένα λογοτεχνικό όνομα. Μεταξύ των πιθανών ονομάτων ήταν το “Redhook” και ο σχεδόν νικητής “Cargo House”, αλλά απορρίφθηκαν. Η αναζήτηση μετατοπίστηκε σε λέξεις που ξεκινούσαν με “st” επειδή οι διαφημιστές είπαν ότι ήταν δυνατό.

Τότε κάποιος πήρε ένα παλιό χάρτη όπου εμφανίστηκε μια πόλη εξόρυξης που ονομάζεται “Starbo”. Ο Bowker, ο συγγραφέας, συνέδεσε αμέσως τη λέξη με τον Starbuck, τον πρώτο αξιωματικό του Pequod, το φαλαινοθηρικό πλοίο στο μυθιστόρημα Moby Dick. Πρόσθεσαν ένα “s” στο όνομα και, 40 χρόνια αργότερα, αυτό το πλοίο συνεχίζει να ηγείται στα νερά της εμπορικής επιτυχίας.

via enimerotiko

Advertisement

Ακολουθήστε το Lifebuzz.gr στο Google News

Διαβάστε πρώτοι Όλες τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο

Continue Reading

Trending