Έχετε καούρα; Δείτε πώς μπορείτε να ηρεμήσετε το στομάχι σας

Τις τελευταίες μέρες όλοι φάγαμε πολύ περισσότερο από το κανονικό και τροφές που ίσως δεν έχουμε συχνά στο διαιτολόγιό μας. Τα καλέσματα και τα τραπεζώματα είναι άμεσα συνδεδεμένα στη χώρα μας με τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και το φαγητό είναι πάντα πλούσιο, και πολλές φορές υπερβολικό. Πολύ συχνά μετά από αυτές τις υπερβολές έρχονται οι καούρες.

Ίσως το παρακάναμε λίγο με το φαγητό και πολλές φορές ξαπλώνοντας νιώθουμε έντονες καούρες, ή όπως το ονομάζουν οι επιστήμονες γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Τα συμπτώματα ποικίλουν στον καθένα: κάψιμο στον οισοφάγο, ναυτία, ρέψιμο ή ακόμα και πονόλαιμο.

Υπάρχουν, ωστόσο, ροφήματα που μπορούν να σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα. Σίγουρα πρέπει να αφοφεύγετε ποτά με ανθρακικό, αναψυκτικά τύπου κόλα, καφέ, αλκοόλ και όξινους χυμούς φρούτων ή λαχανικών.

Ποιο ρόφημα όμως ταιριάζει στον καθένα; Αυτό είναι κάτι που πρέπει ο καθένας να το ανακαλύψει για τον εαυτό του. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, αυτά είναι τα ροφήματα που συνίστανται για τις καούρες.

Τσάι από βότανα

Το τσάι από βότανα βοηθάει στην πέψη
Το τσάι από βότανα βοηθάει στην πέψη

Το τσάι από βότανα είναι μια καλή επιλογή για την καούρα, επειδή μπορεί να βελτιώσει την πέψη και να καταπραΰνει πολλά προβλήματα στο στομάχι, όπως τα φυσικά αέρια και η ναυτία. Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρεία, μπορείτε να πίνετε οποιοδήποτε τσάι από βότανα χωρίς καφεΐνη, εκτός από εκείνα με δυόσμο ή μέντα. Μπορείτε επίσης, να προσθέσετε τζίντζερ ή γλυκόριζα που έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στη διαδικασία της πέψης.

Κατσικίσιο ή άπαχο γάλα

Το κατσικίσιο γάλα είναι ιδανικό για όσους βασανίζονται από καούρες
Το κατσικίσιο γάλα είναι ιδανικό για όσους βασανίζονται από καούρες

Επειδή το κλασικό αγελαδινό γάλα περιέχει σημαντική ποσότητα λίπους και είναι δύσκολο να το αφομοιώσει ο οργανισμός, οι ειδικοί συνιστούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα από κατσίκα. Όπως όλα τα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα, έτσι και το πλήρες αγελαδινό γάλα μπορεί να χαλαρώσει τον κάτω οισοφαγικό σφιγκτήρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πρόκληση, ή επιδείνωση, της καούρας από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Αν δεν έχετε άλλη επιλογή παρά μόνο το αγελαδινό γάλα, τότε προτιμήστε κάποιο με πολύ χαμηλά λιπαρά.

Μη όξινοι χυμοί

Τα εσπεριδοειδή φρούτα, όπως το πορτοκάλι, το μανταρίνι, το γκρέιπ φρουτ και ο χυμός ανανά είναι πολύ όξινα και μπορεί να προκαλέσουν παλινδρόμηση οξέος. Άλλα είδη χυμών, όπως από μήλο, καρότο, aloe vera και λάχανο, είναι λιγότερο όξινα και, συνεπώς, είναι λιγότερο πιθανό να σας προκαλέσουν γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Επειδή οι τροφές με βάση την ντομάτα μπορεί να προκαλέσουν καούρες, αποφύγετε και τον χυμό ντομάτας.

Νερό

8 ποτήρια νερό βοηθούν στη μείωση των συμπτωμάτων της καούρας
8 ποτήρια νερό βοηθούν στη μείωση των συμπτωμάτων της καούρας

Η πιο απλή λύση είναι και η καλύτερη. Σύμφωνα με τους επιστήμονες 8 ποτήρια νερό την ημέρα μειώνουν την αίσθηση της καούρας και καταπραϋνουν τα συμπτώματά της.

Μια αποτοξίνωση μετά από αυτές τις γιορτινές μέρες είναι το ιδανικό για να επανέρθει το στομάχι μας στην πρότερή του κατάσταση.

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *