Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Αθηνών, το ποσοστό των καταναλωτών που ψωνίζει σε ένα σούπερ μάρκετ έχει μειωθεί αρκετά
Τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ αναζητούν οι καταναλωτές, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα. «Υπάρχουν πράγματα που δεν είναι είδη πρώτης ανάγκης και κοιτάμε να τα αποφεύγουμε, και κοιτάζουμε περισσότερο πλέον τις προσφορές», ανέφερε ένας από τους καταναλωτές, μιλώντας στο OPEN.
Διαβάστε όλο το άρθρο στην πηγή
Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr
- Ακολουθήστε μας στο Google News
- Ακολουθήστε μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας στο Twitter
- Ακολουθήστε μας στο Instagram