ΘΑ ΤΗ ΛΑΤΡΕΨΕΤΕ: βάση πίτσας από κουνουπίδι

Οι γιορτές τελειώνουν σιγά σιγά και μετά το υπερβολικό φαγητό, ψάχνουμε εναλλακτικές για μια πιο υγιεινή διατροφή για να επαναφέρουμε την ισορροπία στο σώμα μας. Ιδανική και για όσους προσπαθούν να περιορίσουν τη γλουτένη, αυτή τη βάση πίτσας από κουνουπίδι θα τη λατρέψετε!

Στη συνταγή που εμείς θα σας δώσουμε, η πίτσα ενισχύεται με ντοματίνια και βασιλικό αλλά εσείς μπορείτε να βάλετε πάνω ότι λαχανικά θέλετε, μανιτάρια ή πιπεριές ή ότι άλλο σας αρέσει. Σκεφτείτε ότι μισή πίτσα έχει μόλις 300 θερμίδες.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε

  • 2 1/2 κούπες κουνουπίδι τριμμένο στον τρίφτη
  • 1 μεγάλο αυγό ελαφρά χτυπημένο
  • 1 1/4 κούπας τριμμένη μοτσαρέλα
  • 2 κουταλιές της σούπας τριμμένη παρμεζάνα
  • αλάτι, πιπέρι
  • 1/4 κούπας σάλτσα ντομάτας
  • 1 κούπα ντοματίνια κομμένα στη μέση
  • 2 σκελίδες σκόρδο σε φετάκια
  • φρέσκα φύλλα βασιλικού
Βάση πίτσας από κουνουπίδι
Βάση πίτσας από κουνουπίδι

Διαβάστε επίσης : Φτιάξτε πίτσα σε …. χωνάκι!

Εκτέλεση

1.Τρίψτε στον τρίφτη το κουνουπίδι μέχρι να έχετε την επιθυμητή ποσότητα. Πρέπει να είναι περίπου σαν ψίχουλα. Βάλτε τα σε ένα μπολ και στο φούρνο μικροκυμάτων για 7 με 8 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν. Αφήστε να κρυώσουν.

2. Προσθέστε το αυγό, την 1 κούπα μοτσαρέλα, την παρμεζάνα, αλάτι και πιπέρι και ανακατέψτε να ομογενοποιηθεί το μείγμα.

3. Προθερμάνετε το φούρνο στους 220 βαθμούς. Βουτυρώστε ένα ταψί πίτσας 10 εκατοστών και βάλτε το μείγμα πατώντας το καλά να είναι παντού ίδιο. Ψήστε για 10-15 λεπτά ή μέχρι να πάρει ένα χρυσό χρώμα.

4. Προσθέστε από πάνω τα υπόλοιπα υλικά σας: τη σάλτσα την υπόλοιπη μοτσαρέλα, τα ντοματίνια, το σκόρδο και ότι άλλο θέλετε και ψήστε για άλλα 10 λεπτά μέχρι να δείτε το τυρί να λιώνει.

Καλή απόλαυση!

φωτ.: popsugar

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *