Οι περιορισμοί της Δύσης στα ρωσικά φορτία έχουν προκαλέσει αναδιάταξη στα διεθνή μοντέλα θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευμάτων
Οι παγκόσμιοι προμηθευτές καυσίμων στρέφονται σε μεγαλύτερες και δαπανηρότερες διαδρομές, οι οποίες παράγουν περισσότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ούτως ώστε να μετακινήσουν το ντίζελ και τα άλλα προϊόντα τους. Κι αυτό συμβαίνει, διότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε η Δύση στα ρωσικά φορτία έχουν προκαλέσει αναδιάταξη στα διεθνή μοντέλα μεταφοράς εμπορευμάτων. Ως αποτέλεσμα της απαγόρευσης της Ευρωπαϊκής Ενωσης επί της μεταφοράς των καυσίμων της Ρωσίας, αρχής γενομένης από τις 5 Φεβρουαρίου, τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν καθαρά προϊόντα πετρελαίου, όπως βενζίνη, ντίζελ, καύσιμα αεριωθουμένων και νάφθα, ταξιδεύουν 16 με 18 ημέρες για να τα μεταφέρουν στη Βραζιλία ή για να φθάσουν τα φορτία των ΗΠΑ στην Ευρώπη, σύμφωνα με δύο πηγές της ναυτιλίας. Αυτό είναι μεγαλύτερο διάστημα από τις 4-6 ημέρες που έκανε ένα πλοίο να φθάσει από τη Ρωσία στην Ευρώπη, είπαν οι δύο πηγές – αυτές οι πηγές είναι ένας μεσίτης σε μια μεγάλη ναυλομεσιτική εταιρεία και ένας ναυλωτής, που έχει ανάμειξη στο ρωσικό εμπόριο νάφθας, η οποία χρησιμοποιείται για την κατασκευή πλαστικών και πετροχημικών. Από την έναρξη της απαγόρευσης και μετά, ο δείκτης Clean Tanker, που δημοσιεύεται από το χρηματιστήριο της Βαλτικής και ο οποίος μετράει τους μέσους ναύλους για τα καύσιμα της ναυτιλίας, όπως η βενζίνη και το ντίζελ σε μερικές από τις πιο κοινές παγκόσμιες διαδρομές, έχει υπερδιπλασιαστεί.
Διαβάστε όλο το άρθρο στην πηγή
Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr
- Ακολουθήστε μας στο Google News
- Ακολουθήστε μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας στο Twitter
- Ακολουθήστε μας στο Instagram