Connect with us

Υγεία

5 φυσικά απωθητικά κουνουπιών για να είστε ασφαλείς αυτό το καλοκαίρι

ΜΑΙΡΗ ΦΡΕΣΗ

Published

on

κουνουπια, εντομοαπωθητικα

Καθώς ο καιρός ζεσταίνεται και περνάμε περισσότερο χρόνο έξω, υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί γρήγορα να καταστρέψει κάθε υπαίθρια διασκέδαση: τα κουνούπια.

Αυτά τα ενοχλητικά έντομα δεν είναι μόνο ενοχλητικά επίμονα, αλλά μπορούν επίσης να μεταφέρουν επικίνδυνες ασθένειες όπως ο ιός Ζίκα και ο ιός του Δυτικού Νείλου. Ενώ υπάρχουν πολλά χημικά απωθητικά κουνουπιών διαθέσιμα, ορισμένοι άνθρωποι προτιμούν να χρησιμοποιούν φυσικές εναλλακτικές λύσεις.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε πέντε φυσικά απωθητικά κουνουπιών που μπορούν να σας βοηθήσουν να είστε ασφαλείς αυτό το καλοκαίρι.

5 φυσικά απωθητικά για τα κουνούπια

Υπάρχουν πολλά φυτά που απωθούν τα κουνούπια. Μερικά από αυτά είναι το βάλσαμο, ο δυόσμος, ο βασιλικός και η λεβάντα. Δεν είναι τυχαίαο ότι παλαιότερα μια γλάστρα με βασιλικό κοσμούσε πάντα τα παράθυρα και τις αυλές των σπιτιών. Βάλτε μερικά γλαστράκια με αυτά τα φυτά στον κήπο το μπαλκόνι ή τη βεράντα σας και απαλλαγείτε από τα ενοχλητικά κουνούπια.

Εναλλακτικά μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας εντομοαπωθητικό κερί προσθέτοντας στο μίγμα έλαιο σιτρονέλας.

Το λάδι κανέλας είναι εξίσου αποτελεσματικό. Το λάδι κανέλας μπορεί να σκοτώσει τα αυγά των κουνουπιών, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη στην Ταιβάν. Επιπλέον, μπορεί να λειτουργήσει ως απωθητικό κατά των ενήλικων κουνουπιών.

ο έλαιο ευκαλύπτου – λεμονιού είναι ένα από τα πιο γνωστά φυσικά απωθητικά. Μάλιστα, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων έχει εγκρίνει το έλαιο ευκαλύπτου ως ένα αποτελεσματικό απωθητικό κουνουπιών.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Ακολουθήστε μας στο Facebook
  • Ακολουθήστε μας στο Twitter
  • Ακολουθήστε μας στο Instagram

Είμαι η Μαίρη, ανήσυχο πνεύμα, πάντα ψάχνω να βρω ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί. Έχω σπουδάσει Φιλολογία και Marketing και αρθρογραφώ επαγγελματικά σε ηλεκτρονικά περιοδικά και blogs. Μπορείς να με βρεις στο maryf@lifebuzz.gr

Υγεία

Υγεία: Πώς το αλκοόλ επηρεάζει το σώμα μας ενώ μεγαλώνουμε

ΜΑΙΡΗ ΦΡΕΣΗ

Published

on

αλκοολ, υγεια, αλκοολ ηλικια

Η συνεχής κατανάλωση αλκοόλ σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη σωματική και ψυχική υγεία, ιδίως για όσους έχουν εθισμό ή τάση για μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς αρέσκονται στο να απολαμβάνουν ένα καλό ποτήρι κρασί, μια μπύρα ή ένα κοκτέιλ παρέα με τους φίλους μας.

Ως νεώτεροι, σίγουρα έχουμε μεθύσει και το ξεπερνούσαμε πολύ εύκολα με καλό ύπνο και ένα καλό γεύμα. Όμως συμβαίνει το ίδιο και όσο μεγαλώνουμε; Πώς επηρεάζει το αλκοόλ το σώμα και τον οργανισμό μας;

Προκαλεί αφυδάτωση

Η αφυδάτωση προκαλεί πρόβλημα σε όποια ηλικία κι αν βρισκόμαστε ενώ πίνουμε. Όσο μεγαλώνουμε όμως, το σώμα μας κρατάει φυσικά λιγότερο νερό. Δεδομένου ότι το αλκοόλ είναι διουρητικό, η κατανάλωση οδηγεί σε ταχύτερη και ευκολότερη αφυδάτωση – μία από τις κύριες πηγές των κλασικών συμπτωμάτων του hangover.

Διαβάστε επίσης: Καφές από Μανιτάρια; Κι όμως είναι η νέα τάση στο εξωτερικό

Για να το καταπολεμήσουμε αυτό, πρέπει να ενυδατωθούμε περισσότερο από το συνηθισμένο την ημέρα που πίνουμε, και στη συνέχεια να αναπληρώσουμε τα χαμένα θρεπτικά συστατικά όπως νάτριο, κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο την επόμενη ημέρα πίνοντας ποτά με χαμηλό ποσοστό ζάχαρης και ποτά με ηλεκτρολύτες και νερό λεμονιού ή καρύδας.

Προκαλεί έλλειψη ύπνου

Το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο με διάφορους τρόπους. Καθώς όμως μεγαλώνουμε, μειώνεται το πόσο κοιμόμαστε και η ποιότητα του ύπνου μας. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε από την Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής: “Ενώ το αλκοόλ αρχικά ηρεμεί, η επίδραση αυτή εξαφανίζεται μετά από λίγες ώρες, με αποτέλεσμα έναν κατακερματισμένο και διαταραγμένο ύπνο κατά το δεύτερο μισό της νύχτας”.

Αυτό μπορεί εύκολα να αποφευχθεί αποφεύγοντας την κατανάλωση αλκοόλ τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον βραδυνό μας ύπνο.

Αλλάζει τη σωματική μας σύσταση

Κάπου στα 40, χάνουμε μυϊκή μάζα και αποκτούμε λίπος. Το ποσοστό σωματικού λίπους ενός ατόμου συμβάλλει στην ποσότητα του αλκοόλ που εισέρχεται στην κυκλοφορία του αίματος και στο χρόνο παραμονής του. Σύμφωνα με ένα άρθρο του Πανεπιστημίου του Τέξας, “το αλκοόλ διαχέεται περισσότερο στους μυς από ό,τι στο λίπος, επειδή ο μυϊκός ιστός έχει μεγάλη ποσότητα αίματος που τον διαρρέει. Η αναλογία μυών προς σωματικό λίπος ενός ατόμου θα επηρεάσει το BAC του, καθώς συσχετίζεται με την ποσότητα αίματος που είναι διαθέσιμη για να εισέλθει το αλκοόλ”.

Αν και η ηλικία και η σύσταση του σώματος έχουν σημασία, το ίδιο ισχύει και για το βάρος και το φύλο. Οι γυναίκες τείνουν από τη φύση τους να έχουν περισσότερο σωματικό λίπος και έτσι αισθάνονται τις επιπτώσεις του αλκοόλ πιο γρήγορα και περισσότερο από τους άνδρες.

Με πληροφορίες από https://www.thegoodtrade.com/
© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Ακολουθήστε μας στο Facebook
  • Ακολουθήστε μας στο Twitter
  • Ακολουθήστε μας στο Instagram
Continue Reading

Υγεία

Καφές από Μανιτάρια; Κι όμως είναι η νέα τάση στο εξωτερικό

ΜΑΙΡΗ ΦΡΕΣΗ

Published

on

καφες απο μανιταρια, καφες, μανιταρια

Έχετε ακούσει για τον καφέ από μανιτάρια; Ο γευστικός συνδυασμός δεν ακούγεται νόστιμος, σίγουρα είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς. Αλλά αυτά δεν είναι τα μανιτάρια που τρώτε στην πίτσα ή στο φαγητό. Πρόκειται για φαρμακευτικά μανιτάρια.

Οι καφέδες από μανιτάρια είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τον κανονικό καφέ με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε καφεΐνη ή χωρίς καφεΐνη. Επιπλέον, μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε το στρες και να βελτιώσετε την ανοσολογική σας απόκριση.

Καφές από Μανιτάρια: Πώς ακριβώς φτιάχνεται;

Ο καφές από μανιτάρια είναι ουσιαστικά κατεψυγμένα αποξηραμένα αλεσμένα μανιτάρια αναμεμειγμένα με αλεσμένο καφέ, τσάι ή άλλα βότανα (το Chaga Chai είναι ένα παράδειγμα μανιταριών με τσάι). Επειδή τα μανιτάρια αποτελούν μέρος των κόκκων καφέ, ο καφές με μανιτάρια έχει φυσικά λιγότερη καφεΐνη. Όπως και τον κανονικό καφέ, μπορείτε να τον βρείτε ως μεσαίου ή σκούρου καβουρδίσματος. Μπορείτε επίσης να τον βρείτε φτιαγμένο με ντεκαφεϊνέ καφέ, αν αναζητάτε τη γεύση του καφέ χωρίς την καφεΐνη.

Ορισμένες εταιρείες δεν χρησιμοποιούν καθόλου πραγματικούς κόκκους καφέ. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιούν φυτικά υποκατάστατα καφέ, όπως ρίζα κιχωρίου, ρίζα πικραλίδας ή ρίζα κολλιτσίδας. Αυτές οι ρίζες έχουν τη γήινη γεύση του καφέ και έχουν τα δικά τους οφέλη για την υγεία, όπως η υποστήριξη της αποτοξίνωσης του ήπατος.

Πώς να τον απολαύσετε

Ο αλεσμένος καφές από μανιτάρια μπορεί να παρασκευαστεί με τον ίδιο τρόπο όπως ο κανονικός καφές. Μπορεί να χρειαστεί να τον αλέσετε πιο λεπτόκοκκα για να τον χρησιμοποιήσετε σε μηχανή εσπρέσο, αλλά διαφορετικά, μπορείτε να φτιάξετε λάτε, μόκα ή ένα κανονικό φλιτζάνι καφέ. Προσθέστε την αγαπημένη σας κρέμα ή/και γλυκαντικό και δεν θα σας λείψει καν ο παλιός σας καφές.

Ανάλογα με το τι προσθέτετε, ο καφές με μανιτάρια μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή για το πρωινό ή ως απογευματινό διεγερτικό.

Διαβάστε επίσης: Κρυολόγημα; Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να αναρρώσετε γρηγορότερα

Τα οφέλη για τον οργανισμό

Οι καφέδες μανιταριών μπορούν να υποστηρίξουν τη συνολική ευεξία σας με διάφορους τρόπους. Πρώτον, μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε ή να απαλλαγείτε από την καφεΐνη. Παρέχουν επίσης απίστευτες υπερτροφές στο πρωινό σας φλιτζάνι και υποστηρίζουν έναν μη φλεγμονώδη τρόπο ζωής. Δεδομένου ότι η φλεγμονή συνδέεται με όλες τις χρόνιες παθήσεις, είναι σημαντικό να έχετε υγιεινές συνήθειες που κρατούν τη φλεγμονή υπό έλεγχο. Το να ξεκινάτε κάθε μέρα με ένα φλιτζάνι καφέ με μανιτάρια είναι μια πολύ καλή αρχή!

Με πληροφορίες από wellnessmama.com

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Ακολουθήστε μας στο Facebook
  • Ακολουθήστε μας στο Twitter
  • Ακολουθήστε μας στο Instagram
Continue Reading

Διατροφή

Πώς το μπρόκολο καταπολεμά τις εποχικές αλλεργίες – Τι έδειξε έρευνα

ΜΑΙΡΗ ΦΡΕΣΗ

Published

on

μπροκολο, αλλεργιες

Υπάρχουν διάφορες θεραπείες για τις εποχικές αλλεργίες, αλλά από σήμερα γνωρίζουμε ότι προστίθεται μια μάλλον ιδιαίτερη, το μπρόκολο!

Αν και μπορεί να φαίνεται παράξενο, σύμφωνα με το naturallifeap.com έχει αποδειχθεί ότι η σουλφοραφάνη, ένα αντιοξειδωτικό που περιέχεται στα φύτρα μπρόκολου αλλά και σε άλλα λαχανικά που ανήκουν στην οικογένεια των σταυρανθών, είναι ικανή να μειώσει, σε συνδυασμό με τα συνήθη ρινικά σπρέι που χρησιμοποιούνται σε περίπτωση αλλεργίας, τα συμπτώματα της αλλεργικής ρινίτιδας. Αυτό προκύπτει από μια πολύ πρόσφατη επιστημονική έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrients από ομάδα του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια (Yusin et al, Nutrients, 2021).

Η ιδέα ότι τα αντιοξειδωτικά μπορούν να βελτιώσουν τα συμπτώματα των αλλεργιών προέρχεται από μια έρευνα. Αυτή είναι ότι το οξειδωτικό στρες που προκαλείται από την καθημερινή έκθεση σε ρύπους, όπως τα καυσαέρια των αυτοκινήτων, μπορεί να προκαλέσει αύξηση της ανοσοσφαιρίνης Ε, που σχετίζεται με τις αλλεργικές αντιδράσεις.

Διαβάστε επίσης: Κρυολόγημα; Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να αναρρώσετε γρηγορότερα

Γι’ αυτό οι Καλιφορνέζοι ερευνητές αποφάσισαν να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα ενός αντιοξειδωτικού, της σουλφοραφάνης του μπρόκολου, και να επαληθεύσουν τη δράση του κατά του οξειδωτικού στρες και, ενδεχομένως, των εποχικών αλλεργιών.

Αλλεργική ρινίτιδα και μπρόκολο, το πείραμα

 50 άτομα προσλήφθηκαν έτσι, όλα με διάγνωση εποχικής αλλεργίας στη γύρη. Ένα μέρος των εθελοντών έλαβε συμπλήρωμα που περιείχε εκχυλίσματα βλαστών μπρόκολου για τρεις εβδομάδες και ταυτόχρονα χρησιμοποίησε ένα αποσυμφορητικό ρινικό σπρέι που συνήθως συνταγογραφείται για τη θεραπεία της αλλεργικού τύπου ρινίτιδας.

Το άλλο μέρος έλαβε εικονικό φάρμακο και χρησιμοποίησε το ρινικό σπρέι. Τόσο πριν από το πείραμα όσο και στο τέλος, δηλαδή μετά από τρεις εβδομάδες, οι εθελοντές υποβλήθηκαν σε δοκιμασία πρόκλησης με φυτικά αλλεργιογόνα που είναι γνωστό ότι προκαλούν εποχικές αλλεργίες. Αυτό που προέκυψε ήταν ότι όσοι είχαν πάρει και το συμπλήρωμα μπρόκολου είχαν βελτίωση των συμπτωμάτων μέσα σε τέσσερις ώρες μετά το τεστ αλλεργίας, ιδίως σημαντική μείωση της ρινικής συμφόρησης, σε σύγκριση με όσους δεν είχαν πάρει το συμπλήρωμα.

Συμπέρασμα

Εν ολίγοις, μια υγιεινή διατροφή που περιλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά δεν έχει μόνο οφέλη για την υγεία του σώματος και του εγκεφάλου, αλλά βοηθά επίσης στην αντιμετώπιση των εποχιακών αλλεργιών, χαρακτηριστικών αυτής της περιόδου, και ενός από τα πολύ ενοχλητικά συμπτώματά τους, που είναι η ρινική συμφόρηση.

Διαβάστε επίσης: ΠΟΥ: Ανώφελα τα υποκατάστατα ζάχαρης στη μείωση του λίπους

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Ακολουθήστε μας στο Facebook
  • Ακολουθήστε μας στο Twitter
  • Ακολουθήστε μας στο Instagram
Continue Reading

Trending