in ,

To αίμα της έγινε “μπλε”

αίμα μπλε

Νεαρή γυναίκα στην Αμερική πήρε ένα φάρμακο για τον πονόδοντο και το αίμα της έγινε “μπλε” από σπάνια ασθένεια. Η νεαρή μεταφέρθηκε σε ένα νοσοκομείο του Rhode Island στης Νέας Υόρκης με το αίμα της να έχει μπλε χρώμα.

Σύμφωνα με σχετικό άρθρο στο New England Journal of Medicine, η γυναίκα είπε στους γιατρούς ότι χρησιμοποίησε τοπικά κάποιο αναλγητικό για να ανακουφιστεί από τον πονόδοντο. Το επόμενο πρωί ξύπνησε και πήγε στο νοσοκομείο λέγοντας: «Νιώθω αδύναμη και είμαι μπλε». Η ασθενής είχε κυάνωση.

Ο γιατρός διέγνωσε μεθαιμοσφαιριναιμία, μία σπάνια διαταραχή του αίματος όπου ο οργανισμός παράγει ασυνήθιστη ποσότητα μεθαιμοσφαιρίνης (ένα είδος αιμοσφαιρίνης). Κατά τη μεθαιμοσφαιριναιμία, η αιμοσφαιρίνη μπορεί να μεταφέρει οξυγόνο, αλλά δε μπορεί να το απελευθερώσει αποτελεσματικά στους ιστούς.

Τελικά, στη νεαρή κοπέλα χορηγήθηκε αντίδοτο και εντός λίγων λεπτών άρχισε να αισθάνεται καλύτερα. Ακολούθως της χορηγήθηκε δεύτερη δόση και πέρασε το βράδυ της στο νοσοκομείο παρακολουθούμενη από τους γιατρούς πριν λάβει εξιτήριο.

αίμα μπλε
Τζένιφερ Λόπεζ

Τζένιφερ Λόπεζ: με το ίδιο πράσινο φόρεμα 20 χρόνια μετά

Βραβεία Έμμυ: τι φορέθηκε στο κόκκινο χαλί

Βραβεία Έμμυ: τι φορέθηκε στο κόκκινο χαλί