Connect with us

Media

The Bachelor: “Σάρωσε” τα βραβεία για το πρωτότυπο περιεχόμενο στα social media

Lifebuzz Team

Published

on

bachelor, bachelor βραβεια

Το “The Bachelor” μπορεί να τελείωσε αλλά η επίδραση και η απήχησή του συνεχίζεται. Αυτή τη φορά έρχεται στο προσκήνιο για δύο βραβεία που κέρδισε.

Είναι η δεύτερη χρονιά που το ριάλιτι του ALPHA κερδίζει τα δύο συγκεκριμένα βραβεία. Τα βραβεία αφορούν στο πρωτότυπο περιεχόμενο του στα social media.

Να θυμίσουμε ότι το “The Bachelor” υπήρξε το πιο επιτυχημένο Tik Tok account στην Ελλάδα για το 2022 με 276Κ followers και περισσότερα από 16,1M likes.

Στα Indie Awards 2022 που διοργανώθηκαν από τo Marketing Week και την Boussias για δεύτερη συνεχή χρονιά, η εταιρεία Imperius κέρδισε 2 βραβεία για την social media παρουσία της εκπομπής “The Bachelor” του Alpha:

– Silver βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Use of Digital για την Discord κοινότητα του τηλεοπτικού προγράμματος The Bachelor GR

– Bronze βραβείο στην κατηγορία Branded Content για το πρωτογενές περιεχόμενο και τη συνολική παρουσία του The Bachelor στο Tik Tok.

Advertisement
Advertisement

Ακολουθήστε το Lifebuzz.gr στο Google News

Διαβάστε πρώτοι Όλες τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Δημοφιλή Τώρα