in ,

To αίμα της έγινε “μπλε”

Νεαρή γυναίκα στην Αμερική πήρε ένα φάρμακο για τον πονόδοντο και το αίμα της έγινε “μπλε” από σπάνια ασθένεια. Η νεαρή μεταφέρθηκε σε ένα νοσοκομείο του Rhode Island στης Νέας Υόρκης με το αίμα της να έχει μπλε χρώμα.

Σύμφωνα με σχετικό άρθρο στο New England Journal of Medicine, η γυναίκα είπε στους γιατρούς ότι χρησιμοποίησε τοπικά κάποιο αναλγητικό για να ανακουφιστεί από τον πονόδοντο. Το επόμενο πρωί ξύπνησε και πήγε στο νοσοκομείο λέγοντας: «Νιώθω αδύναμη και είμαι μπλε». Η ασθενής είχε κυάνωση.

Ο γιατρός διέγνωσε μεθαιμοσφαιριναιμία, μία σπάνια διαταραχή του αίματος όπου ο οργανισμός παράγει ασυνήθιστη ποσότητα μεθαιμοσφαιρίνης (ένα είδος αιμοσφαιρίνης). Κατά τη μεθαιμοσφαιριναιμία, η αιμοσφαιρίνη μπορεί να μεταφέρει οξυγόνο, αλλά δε μπορεί να το απελευθερώσει αποτελεσματικά στους ιστούς.

Τελικά, στη νεαρή κοπέλα χορηγήθηκε αντίδοτο και εντός λίγων λεπτών άρχισε να αισθάνεται καλύτερα. Ακολούθως της χορηγήθηκε δεύτερη δόση και πέρασε το βράδυ της στο νοσοκομείο παρακολουθούμενη από τους γιατρούς πριν λάβει εξιτήριο.

Advertisement

Ακολουθήστε το Lifebuzz.gr στο Google News

Διαβάστε πρώτοι Όλες τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο

Μαίρη Φρέση

Written by Μαίρη Φρέση

Είμαι η Μαίρη, ανήσυχο πνεύμα, πάντα ψάχνω να βρω ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί. Έχω σπουδάσει Φιλολογία και Marketing και αρθρογραφώ επαγγελματικά σε ηλεκτρονικά περιοδικά και blogs. Μπορείς να με βρεις στο [email protected]

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Τζένιφερ Λόπεζ: με το ίδιο πράσινο φόρεμα 20 χρόνια μετά

Βραβεία Έμμυ: τι φορέθηκε στο κόκκινο χαλί