in ,

ΥΓΕΙΑ: Αυτά τα ροφήματα θα ενισχύσουν τη μνήμη σας μια και καλή

ΥΓΕΙΑ: Αυτά τα ροφήματα θα ενισχύσουν τη μνήμη σας μια και καλή
ΥΓΕΙΑ: Αυτά τα ροφήματα θα ενισχύσουν τη μνήμη σας μια και καλή

Το άγχος, το στρες και η απώλεια μνήμης μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Στον γρήγορο κόσμο, δεν είναι παρά μια πρόκληση να επιτύχουμε τη σωστή ισορροπία τόσο σωματικής όσο και ψυχικής υγείας. Ωστόσο, οι ειδικοί πιστεύουν ότι τα αρχικά ανησυχητικά σημάδια της επιβράδυνσης της υγείας του εγκεφάλου μπορούν να αντιμετωπιστούν με μερικές μικρές προσθήκες στη διατροφή σας. Εδώ είναι μερικά γρήγορα και εύκολα ροφήματα που θα βοηθήσουν στην ενίσχυση της υγείας του εγκεφάλου και στη βελτίωση της μνήμης. Λοιπόν, πιείτε και ενισχύστε τη μνήμη σας χωρίς κόπο!

Χυμός ροδιού

Το ρόδι επίσης γνωστό ως Anar στα Χίντι είναι γεμάτο με την καλοσύνη των αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην αποκατάσταση της βλάβης των κυττάρων στον εγκέφαλο και το σώμα που προκαλείται λόγω της παρουσίας ελεύθερων ριζών. Εκτός από αυτό, η κατανάλωση χυμού ροδιού βοηθά στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος, η οποία βελτιώνει περαιτέρω την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο και οδηγεί σε καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Η κατανάλωση χυμού ροδιού στα μεσαία γεύματα μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας του εγκεφάλου και της μνήμης.

Ροφήματα με βάση το κακάο

Το κακάο είναι γεμάτο με φλαβανόλες που βοηθούν στην ενίσχυση της συνολικής υγείας. Ακριβώς από τη μείωση της αρτηριακής πίεσης έως τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς και την ενίσχυση της μνήμης, τα ροφήματα κακάου μπορεί να λειτουργήσει θαυματουργά στην ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος, στη θεραπεία και στη χαλάρωση των νεύρων. Όντας μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, τα ροφήματα με βάση το κακάο μπορούν να βοηθήσουν στη χαλάρωση του νευρικού συστήματος. Σύμφωνα με μια μελέτη, τα ροφήματα με βάση το κακάο στη διατροφή σας μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία του εγκεφάλου καθώς και τη μνήμη. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι δεν προσθέτετε ζάχαρη, κρέμα γάλακτος ή υπερβολικά λιπαρά γάλακτος, κάτι που μπορεί να μειώσει την καλοσύνη του κακάου.

Χυμός παντζαριού

Ένα από τα πιο υποτιμημένα λαχανικά, τα παντζάρια είναι αναμφισβήτητα γεμάτα θρεπτικά συστατικά. Συσκευασμένο με την καλοσύνη των ανόργανων συστατικών, των βιταμινών, των αντιοξειδωτικών και των φυτικών ινών, η προσθήκη χυμού παντζαριών στην καθημερινή σας διατροφή μπορεί φυσικά να ενισχύσει την ανοσία καθώς και την υγεία του εγκεφάλου. Τα παντζάρια είναι μια μεγάλη πηγή νιτρικού οξέος που βοηθά στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στον εγκέφαλο, το οποίο βοηθά περαιτέρω στην ενίσχυση της υγείας του εγκεφάλου.

Πράσινο τσάι

Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού όχι μόνο μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της μνήμης σας. Η παρουσία αντιοξειδωτικών και αμινοξέων όπως η L-θεανίνη μπορεί να μειώσει το άγχος και το άγχος. Εκτός από αυτό, η παρουσία αυτού του συστατικού βοηθά στην αύξηση της δραστηριότητας του νευροδιαβιβαστή GABA, το οποίο βοηθά περαιτέρω στην απελευθέρωση της ντοπαμίνης και στη μείωση του άγχους.

Πηγή

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Μαίρη Φρέση

Η Μαίρη Φρέση γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980. Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη συγγραφή άρθρων σε blog και sites.

Απίστευτο: Τουρίστες στον Πόρο έκλεψαν λεωφορείο και έκαναν βόλτες χορεύοντας γυμνοί!

Απίστευτο: Τουρίστες στον Πόρο έκλεψαν λεωφορείο και έκαναν βόλτες χορεύοντας γυμνοί!

Μανικιούρ: Εύκολοι τρόποι για να στεγνώσεις τα νύχια σου σε χρόνο ρεκόρ

Μανικιούρ: Εύκολοι τρόποι για να στεγνώσεις τα νύχια σου σε χρόνο ρεκόρ