in , ,

ΠΡΩΙΝΟ: αυτές τις ΠΕΝΤΕ τροφές πρέπει να τις ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ

ΠΡΩΙΝΟ: αυτές τις ΠΕΝΤΕ τροφές πρέπει να τις ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ
ΠΡΩΙΝΟ: αυτές τις ΠΕΝΤΕ τροφές πρέπει να τις ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που είναι ιδανικές για το πρωινό γεύμα και άλλες, που το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, είναι να τις αποφεύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο.

Το πρωινό είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια για τις υποχρεώσεις που ακολουθούν, αλλά και εκείνο που μπορεί να ορίσει το τι θα επιλέξουμε διατροφικά όλο το υπόλοιπο 24ωρο.

Τι να αποφεύγετε στο πρωινό σας:

1. Μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικα

Τα επεξεργασμένα κρέατα έχουν νιτρικά άλατα που έχουν συνδεθεί επιστημονικά με τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Το αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο δημοσίευσε μια λίστα από τα κορυφαία δέκα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου. Το να αποφεύγει κανείς τα νιτρικά άλατα είναι το ένα από αυτά.

2. Ζαχαρούχα δημητριακά

Μερικά δημητριακά είναι γεμάτα από υδατάνθρακες και ζάχαρη. Όταν τα τρώτε, το σάκχαρο στο αίμα σας ανεβαίνει γρήγορα και στη συνέχεια πέφτει απότομα. Αν δεν θέλετε να “καταρρεύσετε” απότομα από ενέργεια στην διάρκεια της ημέρας και άρα να “αναγκαστείτε” να φάτε κάποιο ανθυγιεινό σνακ, είναι καλύτερο να αποφεύγετε τα ζαχαρούχα δημητριακά το πρωί. Αντ’ αυτού, επιλέξτε δημητριακά με υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μια καλή ιδέα είναι να προσθέσετε τριμμένο λιναρόσπορο, ή καρύδια για περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Διαβάστε επίσης: Μετατρέπει τα μπωλ πρωινού σε τέχνη! Δοκιμάστε το!

3. Έτοιμα γλυκά και ντόνατς

Τα ντόνατς είναι μια από τις τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε το πρωί
Τα ντόνατς είναι μια από τις τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε το πρωί

Αυτά παρασκευάζονται με επεξεργασμένο λευκό αλεύρι και περιέχουν και πάρα πολύ ζάχαρη. Η ζάχαρη είναι ο χειρότερος τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, διότι οδηγεί σε ταχεία αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Αυτό σημαίνει ότι θα πεινάσετε ξανά νωρίτερα από το κανονικό και θα αυξήσετε τις πιθανότητές σας για υψηλό σάκχαρο του αίματος, παχυσαρκία και διαβήτη.

4. Γιαούρτια με γλυκαντικές ουσίες

Ακόμα και τα τύπου “light” γιαούρτια, τα οποία έχουν λίγες θερμίδες, είναι συνήθως γεμάτα με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες και άλλα χημικά προϊόντα. Προτιμήστε απλό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

5. Μάφινς (κέικ)

Είναι στην κορυφή της λίστας των πιο θερμιδικών τροφών για πρωινό. Περιέχουν ακριβώς ό,τι δεν χρειάζεστε στο πρωινό σας: επεξεργασμένο λευκό αλεύρι, λάδι, ή βούτυρο και πολλή ζάχαρη.

Διαβάστε επίσης: Η απίστευτη ιστορία πίσω από τα κορν φλέικς! Δε φαντάζεστε το λόγο που δημιουργήθηκαν

Πηγή: lamiareport

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Jim Taylor

Ο Jim Taylor είναι content marketer και έχει αρθρογραφήσει σε αρκετά blogs και sites. Αγαπημένα θέματα, όσα αφορούν το σπίτι και το ευζείν.

Καθαρίστε τα καθίσματα του αυτοκινήτου σας με αυτό το θαυματουργό μείγμα

Καθαρίστε τα καθίσματα του αυτοκινήτου σας με αυτό το θαυματουργό μείγμα

Φτιάξτε τη δική σας μοναδική σπιτική ΚΕΤΣΑΠ με τα χεράκια σας!

Φτιάξτε τη δική σας μοναδική σπιτική ΚΕΤΣΑΠ με τα χεράκια σας!