in , ,

Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε τελικά την ημέρα; Ο τρόπος να το υπολογίσετε ανάλογα με το βάρος σας!

Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε τελικά την ημέρα; Ο τρόπος να το υπολογίσετε ανάλογα με το βάρος σας!
Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε τελικά την ημέρα; Ο τρόπος να το υπολογίσετε ανάλογα με το βάρος σας!

Το νερό είναι το λιγότερο χρησιμοποιημένο εργαλείο για την υγεία σας. Από την ενυδάτωση της επιδερμίδας και την καταπολέμηση των πονοκεφάλων έως την παροχή ατελείωτης τροφοδοσίας ενέργειας, απλώς πίνοντας αρκετό H2O κάθε μέρα μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα στον οργανισμό σας.

Ναι, το να θυμάστε να έχετε μαζί σας – και πολύ λιγότερο να πιείτε – ένα μπουκάλι νερό όλη την ημέρα μπορεί να είναι μια πρόκληση, αλλά το να πίνετε αρκετό νερό είναι απαραίτητο για την ευεξία σας και όχι μόνο. Πόσο είναι αρκετό; Λοιπόν, όπως και οι θερμίδες, η ποσότητα νερού που χρειάζεται κάθε άτομο εξαρτάται από μερικούς διαφορετικούς παράγοντες. Διαβάστε παρακάτω για να υπολογίσετε πόση ποσότητα νερού πρέπει να πίνετε καθημερινά με βάση τις δικές σας μοναδικές ανάγκες.

Πόσο νερό πρέπει να πίνει μια γυναίκα;

Γνωρίζετε πόσο νερό πρέπει να πίνει ημερησίως μια γυναίκα;
Γνωρίζετε πόσο νερό πρέπει να πίνει ημερησίως μια γυναίκα;

Οι γυναίκες πρέπει γενικά να πίνουν περίπου 9 φλιτζάνια υγρών την ημέρα, ενώ οι άνδρες πρέπει να στοχεύουν στα 12, σύμφωνα με την κλινική Mayo. Αυτό είναι περίπου 2 λίτρα για εμάς κυρίες. Από πού προέρχεται αυτός ο αριθμός;

Η κατευθυντήρια γραμμή βασίζεται σε μια εξίσωση που καθορίζει το χιλιοστόλιτρο ανά θερμίδα που καταναλώνεται ανά ημέρα, αλλά ακόμα κι αν τρώτε πολύ περισσότερο ή πολύ λιγότερο καθημερινά, είναι ένα καλό βαρόμετρο να σκεφτείτε 2.000 χιλιοστόλιτρα ή 2 λίτρα (περίπου 8 φλιτζάνια) ως σημείο αναφοράς.

Πόσο νερό πρέπει να πίνετε με βάση το βάρος σας;

Εάν θέλετε να προσδιορίσετε την ακριβή ποσότητα που πρέπει να πίνετε ανάλογα με το σωματικό σας βάρος, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα:

  1. Πάρτε το βάρος σας (σε λίβρες) και διαιρέστε το με 2.2.
  2. Πολλαπλασιάστε αυτόν τον αριθμό ανάλογα με την ηλικία σας: Εάν είστε νεότεροι από 30, πολλαπλασιάστε επί 40. Εάν είστε μεταξύ 30-55, πολλαπλασιάστε επί 35. Εάν είστε μεγαλύτεροι από 55, πολλαπλασιάστε επί 30.
  3. Διαιρέστε αυτό το άθροισμα με 28.3.
  4. Το σύνολο σας είναι πόσες ουγγιές νερού πρέπει να πίνετε κάθε μέρα. Διαιρέστε αυτόν τον αριθμό με 8 για να δείτε το αποτέλεσμα σε φλυτζάνια.

Πώς να πίνετε περισσότερο νερό

Η κατανάλωση αρκετού νερού μπορεί να ακούγεται σαν πρόκληση, αλλά η πραγματοποίηση μερικών μικρών αλλαγών μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τον αριθμό σας. Δοκιμάστε να υιοθετήσετε αυτές τις συμβουλές.

Ξυπνήστε και πιείτε: Ξεκινήστε τη μέρα σας με 400 ml νερού – αμέσως. Κρατήστε ένα ποτήρι στο κομοδίνο σας ως υπενθύμιση.

Προσθέστε ποτά με καφεΐνη: Ποτά χωρίς ζάχαρη όπως καφές και τσάι “μετράνε” προς τον στόχο σας. Οι Διατροφικές Οδηγίες USDA προτείνουν τη λήψη 300-400 mg ανά ημέρα – περίπου 3-4 φλιτζάνια καφέ.

Επιλέξτε ανθρακούχο νερό: Το Seltzer και το club soda θα σας βοηθήσουν να ενυδατώνεστε επίσης! Επιλέξτε αρωματισμένες ή απλές επιλογές, αλλά παραλείψτε μάρκες με υψηλότερες ποσότητες νατρίου, ακεσουλφάμης-Κ, stevia ή σουκραλόζης. Μπορούν να επιδεινώσουν το φούσκωμα.

Φάτε περισσότερα λαχανικά και φρούτα: Μόνο ένα μήλο, για παράδειγμα, μπορεί να περιέχει έως και ένα φλιτζάνι H2O. Σνακ με συνδυασμούς λαχανικών και φρούτων θα αυξήσουν την ποσότητα νερού που προσλαμβάνετε.

Φωτό

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Thalia P.

O "κύβος ερρίφθη": Η Ζενεβιέν είναι ο τέταρτος κριτής του GNTM 3

O “κύβος ερρίφθη”: Η Ζενεβιέν είναι ο τέταρτος κριτής του GNTM 3

Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Βγάζει το φόρεμά της και βουτάει για βραδυνό μπάνιο

Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Βγάζει το φόρεμά της και βουτάει για βραδυνό μπάνιο