in ,

Πώς να αποφύγετε να πάρετε βάρος το χειμώνα

Ο καιρός ψυχραίνει, ο χειμώνας πλησιάζει και σίγουρα θα πάρουμε κάποια κιλάκια. Λίγο η ακινησία λόγω καιρού, λίγου το χουχούλιασμα και τα σνακ μπροστά στην τηλεόραση, ο χειμώνας πάντα μας προσθέτει ένα δυο κιλά.

Ωστόσο, αν θέλετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας και να παραμείνετε στα ίδια κιλά, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα 4 βήματα που θα σας βοηθήσουν.

1.Απολαύστε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη

Το πρωινό μας συνήθως τείνει να είναι γεμάτο υδατάνθρακες και χαμηλής περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά, που συχνά αποτελούνται από δημητριακά με ζάχαρη και τοστ. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πρωινού υψηλής πρωτεΐνης μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της όρεξης, στην πρόσληψη τροφής και μπορεί να μειώσει την επιθυμία για σνακ αργότερα την ημέρα. Συγκεκριμένα, τα πρωινά που περιέχουν αυγά μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση της απώλειας βάρους, ως μέρος μιας δίαιτας.

2.Μειώστε το άγχος

Η κορτιζόλη και άλλες ορμόνες στρες δρουν για τον έλεγχο τόσο της πρόσληψης τροφής όσο και της κατανάλωσης ενέργειας. Συγκεκριμένα, οι ορμόνες του στρες είναι γνωστό ότι αυξάνουν την κατανάλωση τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και ζάχαρη, ιδιαίτερα στις γυναίκες. Τα υψηλά επίπεδα στρες μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση του βάρους στη μέση ειδικότερα ( σπλαχνικός λιπώδης ιστός που φέρει έναν αριθμό αυξημένων κινδύνων για την υγεία). Η μείωση του στρες είναι συνεπώς σημαντική τόσο για τη διαχείριση του βάρους όσο και για τη μακροπρόθεσμη υγεία. Το να τρώτε καλά, περιορίζοντας την καφεΐνη και το αλκοόλ και να έχετε καλό ύπνο είναι σημαντικό. Όπως και ο χρόνος για τον εαυτό σας και να ζητήσετε βοήθεια όταν χρειάζεται.

3. Σταματήστε να μετράτε θερμίδες και φάτε κανονικά

Έρευνες έχουν δείξει ότι η δίαιτα ή ο περιορισμός της θερμιδικής πρόσληψης δεν οδηγεί σε μακροχρόνια απώλεια βάρους, αλλά αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης και το αντιληπτό άγχος – δύο παράγοντες που είναι γνωστό ότι προκαλούν αύξηση βάρους. Αντί να σταθεροποιείτε τις θερμίδες ή να περιορίζετε τον εαυτό σας έτσι αισθάνεστε στερημένοι, επικεντρωθείτε στην κατανάλωση ολόκληρων, θρεπτικών, μη επεξεργασμένων τροφίμων. Ο στόχος είναι δύο μερίδες φρούτων και τουλάχιστον πέντε μερίδες λαχανικών την ημέρα – ένα ουράνιο τόξο διαφορετικών χρωμάτων. Απολαύστε ρύζι ολικής αλέσεως, ψωμί και ζυμαρικά πλούσια σε ίνες, και συμπεριλάβετε πρωτεΐνες καλής ποιότητας κάθε φορά που τρώτε (όπως αυγά, ξηροί καρποί, σπόροι, ψάρια, θαλασσινά, φακές, φασόλια, ρεβίθια, βιολογικό κρέας, quinoa και ζυμωμένο τόφου). Τα υγιεινά τρόφιμα μπορεί να είναι νόστιμα, ώστε να γίνουν δημιουργικά στην κουζίνα.

4. Γυμναστείτε

Η κίνηση και η γυμναστική είναι το κλειδί για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους (και της γενικής φυσικής κατάστασης). Αλλά ποιος λέει ότι η άσκηση πρέπει να είναι ατέλειωτες ώρες εφίδρωσης στο διάδρομο σε ένα δύσοσμο γυμναστήριο. Κάντε γυμναστική στο σπίτι, περιπάτους στη φύση ή ενταχθείτε σε προγράμματα που μπορεί να υπάρχουν στην περιοχή σας. Η άσκηση με έναν φίλο είναι επίσης μια μεγάλη στρατηγική. Όχι μόνο είναι πιο διασκεδαστικό, αλλά είναι επίσης λιγότερο πιθανό να βρίσκετε δικαιολογίες όταν κάποιος άλλος βασίζεται σε σας για να γυμναστεί.

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Jim Taylor

Ο Jim Taylor είναι content marketer και έχει αρθρογραφήσει σε αρκετά blogs και sites. Αγαπημένα θέματα, όσα αφορούν το σπίτι και το ευζείν.

Το πόθεν έσχες των πολιτικών: οι φτωχοί, οι πλούσιοι και οι χρεωμένοι

Αυτό το Σαββατοκύριακο δωρεάν είσοδος σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους