in , ,

Kι όμως: Αυτά τα 4 φρούτα και λαχανικά μας κάνουν να παίρνουμε βάρος!

Kι όμως: Αυτά τα 4 φρούτα και λαχανικά μας κάνουν να παίρνουμε βάρος!
Kι όμως: Αυτά τα 4 φρούτα και λαχανικά μας κάνουν να παίρνουμε βάρος!

Από μικροί μαθαίνουμε ότι τα λαχανικά και τα φρούτα μας κάνουν καλό και δεν παχαίνουν και έτσι μπορούν να καταναλωθούν σε τεράστιες ποσότητες. Αλλά αυτό δεν ισχύει για όλα τα φρούτα και τα λαχανικά. Μερικά από αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση βάρους και είναι καλύτερο να τα καταναλώνετε με μέτρο ή να τα αποφύγετε εαν κάνετε κάποια δίαιτα.

Ορισμένα λαχανικά έχουν υψηλότερο αριθμό θερμίδων από άλλα και έτσι δεν είναι τόσο ευεργετικά όσο τα άλλα λαχανικά για απώλεια βάρους. Δεν είναι μόνο υψηλότερα σε θερμίδες, αλλά έχουν επίσης υψηλό γλυκαιμικό δείκτη (GI) από τα υπόλοιπα.

Εδώ είναι ένας κατάλογος πέντε τέτοιων λαχανικών και φρούτων που πρέπει να αποφύγετε ή να καταναλώνετε λιγότερο, προκειμένου να επιτύχετε τους στόχους σας και να χάσετε το βάρος που θέλετε.

Φασόλια και όσπρια

Τα λαχανικά και τα όσπρια έχουν αρκετές θερμίδες
Τα λαχανικά και τα όσπρια έχουν αρκετές θερμίδες

Τα φασόλια και τα όσπρια έχουν πολλές πρωτεΐνες και είναι πλούσια σε άλλα θρεπτικά συστατικά. Αλλά ένα φλιτζάνι φασόλια έχει περίπου 227 θερμίδες, σε σύγκριση με το μπρόκολο, το οποίο έχει μόλις 31 θερμίδες. Έτσι, εάν είστε σε μια δίαιτα περιορισμένης θερμιδικής αξίας, θα πρέπει να προσέξετε την πρόσληψη σε φασόλια και όσπρια.

Καλαμπόκι

Το καλαμπόκι έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη
Το καλαμπόκι έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη

Το καλαμπόκι είναι γεμάτο με άμυλο και έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, ο οποίος μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας, με αποτέλεσμα την πτώση των επιπέδων γλυκόζης μόνο μετά από λίγες ώρες ώστε να νιώθετε πεινασμένοι ταχύτερα.

Αβοκάντο

Τεχνικά το αβοκάντο είναι φρούτο. Είναι νόστιμο και κρεμώδες αλλά εξαιρετικά υψηλό σε θερμίδες. Ένα μεγάλο αβοκάντο έχει 332 θερμίδες. Αν παρακολουθείτε τον αριθμό των θερμίδων σας, καταναλώστε αυτό το φρούτο υψηλής θερμιδικής αξίας με μέτρο.

Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα έχουν περισσότερες θερμίδες από τα φρέσκα
Τα αποξηραμένα φρούτα έχουν περισσότερες θερμίδες από τα φρέσκα

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πολύ περισσότερες θερμίδες από τα φρέσκα φρούτα. Έτσι προσθέτοντας ακόμη και μικρή ποσότητα στις σαλάτες σας,το γιαούρτι, τα δημητριακά μπορεί να προσθέσει μέχρι και πολλές θερμίδες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τρώτε αποξηραμένα φρούτα, απλώς βεβαιωθείτε ότι τα τρώτε με μέτρο.

Φωτό

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Jim Taylor

Ο Jim Taylor είναι content marketer και έχει αρθρογραφήσει σε αρκετά blogs και sites. Αγαπημένα θέματα, όσα αφορούν το σπίτι και το ευζείν.

Ποια είναι η ιδανική ώρα για να προλάβεις φθηνά αεροπορικά εισιτήρια;

Ποια είναι η ιδανική ώρα για να προλάβεις φθηνά αεροπορικά εισιτήρια;

Και η Βίκυ Χατζηβασιλείου υπέγραψε για το "Just the 2 of us"

Και η Βίκυ Χατζηβασιλείου υπέγραψε για το “Just the 2 of us”