in ,

Εκτός από τη βιταμίνη D και τη βιταμίνη C, αυτά τα δύο θρεπτικά συστατικά κάνουν θαύματα στον οργανισμό μας

Εκτός από τη βιταμίνη D και τη βιταμίνη C, αυτά τα δύο θρεπτικά συστατικά κάνουν θαύματα στον οργανισμό μας
Εκτός από τη βιταμίνη D και τη βιταμίνη C, αυτά τα δύο θρεπτικά συστατικά κάνουν θαύματα στον οργανισμό μας

Ο αυξανόμενος αριθμός κρουσμάτων κορωνοϊού σε όλο τον κόσμο δημιουργεί μια αίσθηση πανικού μεταξύ των ανθρώπων. Ακόμη και μετά τη λήψη όλων των απαραίτητων προφυλάξεων από την επιβολή μέτρων έως την αναγκαιότητα των ανθρώπων να κρατούν κοινωνικές αποστάσεις, ο αριθμός των θετικών κρουσμάτων συνεχίζει να αυξάνεται με κάθε μέρα που περνά.

Ο εμβολιασμός φαίνεται σαν η μόνη ακτίνα ελπίδας, αλλά δεν είναι ακόμα βέβαιο πότε θα ξεκινήσει και θα διατεθεί στο ευρύ κοινό. Σε μια τέτοια ζοφερή κατάσταση, η πρόληψη είναι ο μόνος τρόπος να προστατευθείτε από τον μεταδοτικό ιό. Για να μείνετε υγιείς και να μειώσετε τον κίνδυνο μόλυνσης, το να έχετε πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα είναι η καλύτερη λύση.

Αυτό συμβαίνει επειδή μόνο όταν το σώμα σας είναι σε φόρμα από μέσα θα είναι σε θέση να καταπολεμήσει τον ιό. Εδώ είναι 4 θρεπτικά συστατικά που πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας αυτή τη στιγμή για να μειώσετε τον κίνδυνο να αρρωστήσετε.

Βιταμίνη C

Πολλοί ειδικοί κατά τη διάρκεια πανδημίας έχουν επιβεβαιώσει τα οφέλη για την υγεία των τροφών πλούσιων σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C θεωρείται ισχυρό αντιοξειδωτικό που εξουδετερώνει ασταθείς ενώσεις στο σώμα σας (ελεύθερες ρίζες) που προκαλεί βλάβη στα κύτταρα. Εκτός αυτού, το θρεπτικό συστατικό απαιτείται σε πολλές βιοχημικές διεργασίες, πολλές από τις οποίες βοηθούν στην ενίσχυση της ανοσοποιητικής υγείας. Κάθε άτομο πρέπει να καταναλώνει 90 mg βιταμίνης C την ημέρα για να παραμείνει σε φόρμα

Κοινές πηγές βιταμίνης C είναι λεμόνι, πορτοκάλια, πιπεριά και άλλα.

Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη και είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα μας προστατεύει από ξένα και εγχώρια παθογόνα που προκαλούν ασθένειες δημιουργώντας αντισώματα. Η βιταμίνη D έχει τόσο αντιφλεγμονώδεις όσο και ανοσορυθμιστικές ιδιότητες, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ενεργοποίηση της άμυνας του ανοσοποιητικού συστήματος στο σώμα. Τα χαμηλά επίπεδα αυτής της βιταμίνης έχουν συσχετιστεί συχνά με λοίμωξη, ασθένεια και διαταραχές που σχετίζονται με το ανοσοποιητικό.

Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμίνης D είναι 600 διεθνείς μονάδες (IU) για άτομα μεταξύ 1 και 70 ετών και 800 IU για άτομα άνω των 70 ετών.

Η πιο κοινή πηγή βιταμίνης D είναι ο ήλιος, αλλά ορισμένα είδη διατροφής όπως μπάμιες, σολομός και γάλα περιέχουν επίσης κάποια ποσότητα βιταμίνης D.

Βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε είναι το πιο ζωτικής σημασίας αντιοξειδωτικό που σπάζει την αλυσίδα, που υπάρχει στο σώμα και είναι σημαντικό για την ομαλή λειτουργία των ανοσοκυττάρων. Εκτός από τις ανοσορρυθμιστικές του επιδράσεις, η βιταμίνη Ε είναι επίσης χρήσιμη στην πρόληψη της ανάπτυξης καρκινικών κυττάρων στο σώμα.

Η ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη βιταμίνης Ε για άνδρες και γυναίκες άνω των 14 ετών είναι 15 mg.

Μερικές κοινές πηγές βιταμίνης Ε είναι οι ηλιόσποροι, τα αμύγδαλα, τα φιστίκια και άλλες.

Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος αναφέρεται λιγότερο ως θρεπτικό συστατικό, αλλά ο ρόλος που διαδραματίζει στη διατήρηση της υγείας και της φυσικής κατάστασης είναι πολύτιμος. Η θρεπτική ουσία ενεργοποιεί περίπου 300 ένζυμα στο σώμα μας, τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, στην προώθηση της κυτταρικής διαίρεσης, στην ανάπτυξη των κυττάρων, στην επούλωση πληγών και στη σύνθεση πρωτεϊνών και DNA. Η πρόσληψη ψευδαργύρου βοηθά επίσης στη μείωση της διάρκειας του κοινού κρυολογήματος. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, οι άνδρες πρέπει να καταναλώνουν 11 mg ψευδάργυρου καθημερινά, ενώ οι γυναίκες πρέπει να έχουν 8 mg ψευδάργυρου. Μερικές κοινές πηγές ψευδαργύρου είναι κρέας, οστρακοειδή, κοτόπουλο, όσπρια, κάσιους, μανιτάρια, σπόροι κολοκύθας και άλλα.

Φωτό

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Thalia P.

Θανάσης Ευθυμιάδης: Χορεύει ξυπόλητος στην καταρρακτώδη βροχή

Θανάσης Ευθυμιάδης: Χορεύει ξυπόλητος στην καταρρακτώδη βροχή

Τζίνα Αλιμόνου: Το νέο της τηλεοπτικό βήμα σε πασίγνωστη εκπομπή

Τζίνα Αλιμόνου: Το νέο της τηλεοπτικό βήμα σε πασίγνωστη εκπομπή