in ,

Bιταμίνη D: Πόση ώρα πρέπει να μένουμε στον ήλιο για την καλύτερη πρόσληψη;

Bιταμίνη D: Πόση ώρα πρέπει να μένουμε στον ήλιο για την καλύτερη πρόσληψη;
Bιταμίνη D: Πόση ώρα πρέπει να μένουμε στον ήλιο για την καλύτερη πρόσληψη;

O ήλιος, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι η μεγαλύτερη πηγή βιταμίνης D. Απαιτείται από τον οργανισμό μας σε μια συγκεκριμένη ποσότητα για την εκτέλεση διαφορετικών λειτουργιών. Ωστόσο, παρόλο που το φως του ήλιου είναι διαθέσιμο σε εμάς, η μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν έχουν βιταμίνη D. Είναι επειδή δεν περνάμε πολύ χρόνο στον ήλιο, λόγω του φόβου μαυρίσματος και ηλιακών εγκαυμάτων.

Επιπλέον, δεν μπορούμε να πάρουμε αυτό το θρεπτικό συστατικό επαρκώς από τα τρόφιμα. Ας καταλάβουμε λοιπόν πόσο καιρό απαιτείται να μείνουμε στον ήλιο για να λάβουμε τη μέγιστη ποσότητα βιταμίνης D.

Για να βρουν την απάντηση σε αυτό το κρίσιμο ερώτημα, οι ερευνητές της Solar Research Radiation Research Group στο Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο της Βαλένθια (UPV) πραγματοποίησαν μια διεξοδική μελέτη.

Τα ευρήματα της μελέτης δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Science of the Total Environment. Σύμφωνα με την έρευνα, 10 έως 20 λεπτά στον ήλιο ήταν επαρκή την άνοιξη και τα καλοκαίρια, αλλά τους χειμώνες ένα άτομο πρέπει να περάσει τουλάχιστον 2 ώρες στον ήλιο για να πάρει τη συνιστώμενη ποσότητα βιταμίνης D. Αυτό συμβαίνει επειδή στους χειμώνες μόνο 10 τοις εκατό του σώματός μας εκτίθεται στις ακτίνες του ήλιου, οπότε χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ληφθεί η επαρκής ποσότητα βιταμίνης D. Ενώ το καλοκαίρι το 25% του σώματός μας εκτίθεται στο φως του ήλιου και χρειαζόμαστε λιγότερο χρόνο για να απορροφήσουμε τη θρεπτική ουσία. Η καλύτερη στιγμή για να απολαύσετε τον ήλιο για να λάβετε τη μέγιστη βιταμίνη D είναι μεταξύ 10 π.μ. έως 3 μ.μ.

Πόσο σημαντική είναι η βιταμίνη D

Όταν το δέρμα μας εκτίθεται στο ηλιακό φως, παράγει βιταμίνη D από τη χοληστερόλη. Αυτή η θρεπτική ουσία είναι ζωτικής σημασίας για την απορρόφηση ασβεστίου και φωσφορικού στο σώμα. Βοηθά στη διατήρηση των δοντιών και των οστών σας δυνατά. Η ανεπάρκεια βιταμίνης D μπορεί να οδηγήσει σε πολλές ανησυχίες για την υγεία, όπως απώλεια οστών, αδύναμοι μύες, ραχίτιδα και οστεοπόρωση.

Άλλες πηγές βιταμίνης D

Μόνο λίγα προϊόντα διατροφής περιέχουν βιταμίνη D, και αυτή σε μικρή ποσότητα. Tα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα μανιτάρια είναι μερικές κοινές πηγές βιταμίνης D. Η RDI της βιταμίνης D είναι 600 IU για άτομα κάτω των 70 ετών και 800 IU για άτομα άνω των 70 ετών.

Φωτό

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Jim Taylor

Ο Jim Taylor είναι content marketer και έχει αρθρογραφήσει σε αρκετά blogs και sites. Αγαπημένα θέματα, όσα αφορούν το σπίτι και το ευζείν.

Kίνα αποκάλυψη: Ο κορωνοϊός μπορεί να επιβιώσει σε κατεψυγμένα πακέτα τροφίμων

Kίνα αποκάλυψη: Ο κορωνοϊός μπορεί να επιβιώσει σε κατεψυγμένα πακέτα τροφίμων

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το δώρο που έκανε στη Μάρα Ζαχαρέα

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το δώρο που έκανε στη Μάρα Ζαχαρέα