in , ,

Αυτές είναι οι τροφές για να νικήσετε την υπογονιμότητα

Το θέμα της γονιμότητας επηρεάζει, σύμφωνα με έρευνες, το 20% των ζευγαριών. Ευτυχώς, υπάρχουν κάποιοι φυσικές μέθοδοι που μπορούν να σας βοηθήσουν να νικήσετε την υπογονιμότητα. Μάλιστα, έρευνες έδειξαν ότι η σωστή διατροφή και ο σωστός τρόπος ζωής μπορεί να αυξήσει τη γονιμότητα έως και 65%.

Τρώτε τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα σιτηρά είναι τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη C και Ε, φολικό οξύ και β-καροτίνη. Τρώγοντας τέτοιες τροφές ή συμπληρώματα με αντιοξειδωτικά μπορείτε να βελτιώσετε τα ποσοστά γονιμότητας. Τα αντιοξειδωτικά έχουν σπουδαία επίδραση σε άντρες με υπογονονιμότητα.

Τρώτε μεγάλο πρωινό

Κάποιες πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι τρώγοντας περισσότερες θερμίδες το πρωί και λιγότερες το βράδυ μπορεί να βελτιωθεί η γονιμότητα.

Αποφύγετε τα ακόρεστα λίπη

Το βούτυρο, οι τηγανιτές πατάτες, οι επεξεργασμένες τροφές είναι φαγητά πλούσια σε ακόρεστα λίπη. Για να αυξήσετε τα επίπεδα της γονιμότητας, αποφεύγετε αυτά τα φαγητά. Αντί αυτών, τρώτε υγιεινά λίπα, όπως το ελαιόλαδο.

Δείτε επίσης: 7 τρόφιμα που προφυλάσσουν φυσικά το δέρμα από τον ήλιο

Μειώστε τους υδατάνθρακες

Ακολουθώντας μια διατροφή με ελάχιστους υδατάνθρακες μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα των ορμονών που συνδέονται με το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών.

Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην ενίσχυση της γονιμότητας. Ωστόσο, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την παραγωγή ωραρίων.

Πάρτε πολυβιταμίνες

Αν η διατροφή σας δεν είναι πλούσια σε βιταμίνες, η χρήση πολυβιταμίνης θα βοηθήσει τον οργανισμό σας να λάβει τα στοιχεία που του λείπουν.

Γυμναστείτε

Η καθιστική ζωή έχει συνδεθεί με την υπογονιμότητα. Αντίθετα, η άσκηση μπορεί να τη βελτιώσει. Αλλά και αυτό πρέπει να γίνεται με μέτρο για να μην έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Χαλαρώστε

Το υπερβολικό άγχος και το στρες μειώνει την πιθανότητα σύλληψης. Ωστόσο, αν χαλαρώσετε και ελέγξετε τα επίπεδα τους άγχους σας, οι πιθανότητες αυξάνονται.

Μειώστε την καφεΐνη

Οι έρευνες ακόμα δεν έχουν καταλήξει αν και πόση ποσότητα καφεΐνης μπορεί να επηρεάσει τη γονιμότητα. Παρόλα αυτά, οι γιατροί συστήνουν στις γυναίκες που προσπαθούν να συλλάβουν να μειώσουν την ημερήσια κατανάλωση καφεΐνης.

Αποφύγετε το υπερβολικό αλκοόλ

Είναι κοινώς γνωστό ότι η υπερβολική κατανάλωση επηρεάζει αρνητικά τη γονιμότητα και στους άντρες και στις γυναίκες.

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Μαίρη Φρέση

Η Μαίρη Φρέση γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980. Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη συγγραφή άρθρων σε blog και sites.

Οι παιδικές σειρές της δεκαετίας 80-90

20+2 χειρότερα φορέματα των Όσκαρ