Ακολουθήστε τα σωστά βήματα για να χάσετε τα κιλά των γιορτών

Αυτές τις μέρες των γιορτών όλοι απολαύσαμε την καλή παρέα, την οικογένειά μας αλλά και το φαγητό (σε υπερβολικές ποσότητες τις περισσότερες φορές). Μήπως ήρθε η ώρα σιγά σιγά να ακολουθήσουμε τα σωστά βήματα για να χάσουμε τα λίγα κιλάκια που πήραμε;

Η αλλαγή στην καθημερινότητα, η αφθονία των γλυκών, η κατανάλωση φαγητών πιο βαριά μαγειρεμένων αλλά και του αλκοόλ, πολλές φορές επιφέρει και μία αύξηση του βάρους, άλλες φορές μεγαλύτερη και άλλες μικρότερη. Κάποιες φορές βέβαια και όσα δείχνει η ζυγαριά δεν είναι αντιπροσωπευτικό του βάρους που ίσως πήραμε, αλλά οι κατακρατήσεις και η διατάραξη της ρουτίνας επηρεάζει και το βάρος. Αυτά είναι τα σωστά βήματα για να επαναφέρουμε τον οργανισμό μας στην πρώτερή του κατάσταση.

Επαναφέρετε το βιολογικό σας ρολόι

Μετά από τα συνεχόμενα ξενύχτια το βιολογικό σας ρολόι, αλλά και ο μεταβολισμός σας έχει απορυθμιστεί. Αναπληρώστε τις ώρες ύπνου που χάθηκαν. Όταν οι ώρες ύπνου δεν είναι αρκετές ή όταν κοιμάστε την ημέρα (ακόμα και αν κοιμηθείτε αρκετές ώρες), ο οργανισμός δεν ξεκουράζεται αρκετά και έχει ένα διαρκές αίσθημα ατονίας και κούρασης. Πολλές φορές αυτό ο εγκέφαλος το ερμηνεύει ως ανάγκη για ενέργεια με αποτέλεσμα να έχετε πιο έντονες λιγούρες και επιθυμία για τρόφιμα με αρκετά λιπαρά ή ζάχαρη.

Καλό πρωινό

Αυτές τις μέρες ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα καλό και πλούσιο πρωινό, προκειμένου ο οργανισμός να πάρει την απαιτούμενη ενέργεια για να ξεκινήσει σωστά η μέρα.

Συχνά και ελαφριά γεύματα

Προσπαθήστε να τρώτε συχνά γεύματα που να περιλαμβάνουν πάντα είτε φρούτο είτε σαλάτα. Βάζοντας σε κάθε γεύμα μία πηγή φυτικών ινών, θα καταφέρετε να χορταίνετε πιο γρήγορα και να επαναφέρετε την φυσιολογική λειτουργία του εντέρου (και επομένως να απαλλαγείτε σιγά σιγά από πρηξίματα και τυμπανισμούς).

Περιορίστε ζάχαρη και αλάτι

Περιορίστε τη ζάχαρη και το αλάτι στα φαγητά σας
Περιορίστε τη ζάχαρη και το αλάτι στα φαγητά σας

Ο οργανισμός αυτές τις μέρες δέχτηκε μεγάλες ποσότητες ζάχαρης αλλά και αλατιού από φαγητά μαγειρεμένα πιο βαριά από ότι συνήθως. Οπότε αποτοξινώστε τον οργανισμό σας κόβοντας για λίγες μέρες τη ζάχαρη, το αλάτι αλλά και τα τηγανιτά και τις πολλές σάλτσες.

Ελαφρύ βραδυνό

Για 1-2 εβδομάδες, ως βραδινό επιλέξτε πιο απλές επιλογές, όπως γάλα με δημητριακά και φρούτα, γιαούρτι με μέλι και φρούτα, αυγοσαλάτα ή σαλάτα με τυρί και ψωμί.

Πιείτε άφθονο νερό

Πιείτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε, ώστε να μπορέσει ο οργανισμός να αποβάλλει τυχόν κατακρατήσεις που έγιναν αυτές τις ημέρες. 0

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *