7 αποφάσεις ζωής για το 2020 για να έχετε την πιο ευτυχισμένη και υγιή χρονιά

Η νέα χρονιά, αλλά και η νέα δεκαετία μόλις μπήκε, και ήρθε η ώρα ο καθένας να πάρει τις δικές του αποφάσεις για το νέο έτος, να φροντίσουμε περισσότερο τον εαυτό μας και τις ανάγκες μας.

Τι σημαίνει όμως να φροντίσουμε τον εαυτό μας περισσότερο; Σύμφωνα με τους ψυχολόγους πρέπει να κάνουμε πράγματα που βελτιώνουν την ψυχική, συναισθηματική, πνευματική και σωματική μας κατάσταση. Ζούμε όλοι σε μια εποχή με φρενήρεις ρυθμούς και πολλές φορές ξεχνάμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Είναι τόσες οι υποχρεώσεις μας που οι μέρες περνούν χωρίς καν να το καταλάβουμε. Σιγά σιγά όλο αυτό επηρεάζει και την παραγωγικότητά μας μακροπρόθεσμα.

Σύμφωνα με τους ψυχολόγους και τους life coachers, πρέπει να αφιερώσουμε χρόνο σε αυτά τα 7 πράγματα προκειμένου η νέα χρονιά να μας βρει πιο ευτυχισμένους και πιο υγιείς.

Αφιερώστε λίγα λεπτά καθημερινά στο να διαβάσετε ένα βιβλίο

Ακόμα και 6 λεπτά καθημερινού διαβάσματος μπορούν να κάνουν τη διαφορά
Ακόμα και 6 λεπτά καθημερινού διαβάσματος μπορούν να κάνουν τη διαφορά

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, μόλις 6 λεπτά καθημερινού διαβάσματος μπορεί να μειώσει το άγχος έως και 68%. Το διάβασμα είναι πιο αποτελεσματικό από το να ακούς μουσική, να κάνεις μια μεγάλη βόλτα ή να απολαύσεις ένα ζεστό καφέ ή τσάι. Επίσης, το διάβασμα μας βοηθά στο να κοιμηθούμε πιο εύκολα κι έτσι μπορούμε να το εντάξουμε στην καθημερινή βραδινή μας ρουτίνα.

Ξυπνήστε νωρίς

Ξυπνώντας νωρίς ξεκινάμε τη μέρα μας χωρίς άγχος
Ξυπνώντας νωρίς ξεκινάμε τη μέρα μας χωρίς άγχος

Στους περισσότερους αρέσει να χουζουρεύουν όσο το δυνατόν περισσότερο στο κρεβάτι και να εξαντλούν το χρόνο μέχρι να σηκωθούν. Όμως το ιδανικό είναι να φροντίζουμε να ξυπνάμε αρκετά νωρίτερα, δίνοντας στον εαυτό μας τη δυνατότητα να ξυπνήσει πλήρως και να ετοιμαστούμε με την ησυχία μας. Όταν αργούμε να ξυπνήσουμε και τρέχουμε να προλάβουμε μην αργήσουμε, ξεκινάμε τη μέρα μας με άγχος από νωρίς. Αντιθέτως, αν ξυπνήσουμε νωρίς, μπορούμε να απολαύσουμε τον καφέ μας και να οργανώσουμε με ηρεμία τη μέρα μας.

Δώστε προτεραιότητα στο σωστό ύπνο

Ακόμα και οι ενήλικες χρειάζονται 7 με 8 ώρες ύπνου καθημερινά
Ακόμα και οι ενήλικες χρειάζονται 7 με 8 ώρες ύπνου καθημερινά

Το να ξυπνάμε νωρίς, δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κοιμόμαστε σωστά. Το αντίθετο μάλιστα: οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ο ύπνος είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας. Ξεκουραζόμαστε πνευματικά και σωματικά, αναπληρώνουμε την ενέργειά μας και μειώνεται το άγχος μας. Ακόμα και οι ενήλικες χρειάζονται 7 με 8 ώρες ύπνου καθημερινά.

Μάθετε να λέτε όχι

Δεν είναι κάτι εύκολο, ωστόσο είναι απαραίτητο. Το να δέχεστε τα πάντα προκειμένου να εξυπηρετήσετε ή να ευχαριστήσετε τους άλλους, είναι επιζήμιο για τη δική σας υγεία και ζωή. Καταλήγετε να νιώθετε πιεσμένοι, αγχωμένοι και πάντα με γεμάτο πρόγραμμα. Ξεκαθαρίστε και σκεφτείτε πρώτα τι μπορείτε να κάνετε και τι όχι, βάζοντας τα όριά σας, πριν απαντήσετε σε οποιοδήποτε αίτημα κάποιου.

Κάντε καλές πράξεις στους γύρω σας

Δε χρειάζεται να είναι κάτι τεράστιο, αλλά μικρά πράγματα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, που θα βοηθήσουν άλλους ανθρώπους αλλά και εσάς τους ίδιους. Δώστε τα παλιά σας ρούχα, καλέστε ένα γείτονα για καφέ, οργανώστε μια φιλανθρωπία για παιδιά, ή δηλώστε εθελοντές σε κάποια δράση. Οι πιθανότητες είναι ατελείωτες.

Πάρτε ένα λεπτό να χαλαρώσετε

Κάθε φορά που νιώθετε στρεσαρισμένοι ή αγχωμένοι, πάρτε ένα λεπτό, κλείστε τα μάτια και σκεφτείτε κάτι που σας κάνει να νιώθετε όμορφα παίρνοντας βαθιές ανάσες. Αυτόματα θα νιώσετε πολύ καλύτερα και σίγουρα πιο ήρεμοι.

Κρατήστε ημερολόγιο

Κρατήστε ημερολόγιο με τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας
Κρατήστε ημερολόγιο με τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας

Μπορεί να σας φαίνεται αστείο, αλλά δοκιμάστε το και θα δείτε διαφορά. Ξεκινήστε να γράφετε τις σκέψεις της ημέρας ή τα συναισθήματά σας και ότι ίσως σας προβλημάτισε και σίγουρα θα αισθανθείτε πιο ξαλαφρωμένοι.

Μικρά βήματα που όλοι μπορούμε να εφαρμόσουμε για μια πιο ήρεμη και δημιουργική νέα χρονιά!

Με πληροφορίες από popsugar

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *