Αυτά είναι τα 4 πιο υγιεινά είδη αλευριού – Διάλεξε αυτό που ταιριάζει στη διατροφή σου

Οι φούρνοι έχουν ήδη πάρει φωτιά ψήνοντας τα γλυκά των Χριστουγέννων και όχι μόνο. Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες αλλά και μπισκότα ψήνονται αυτήν την περίοδο. Γιατί λοιπόν να μην προσπαθήσουμε να τα κάνουμε λίγο πιο υγιεινά;

Αυτά είναι τα 4 πιο υγιεινά είδη αλευριού – Διάλεξε αυτό που ταιριάζει στη διατροφή σου

Αφού μπορείς να αντικαταστήσεις τα αυγά με λιναρόσπορο και τη ζάχαρη με παγωμένη μπανάνα, γιατί να μην αντικαταστήσεις και το αλεύρι για όλες τις χρήσεις με κάτι πιο υγιεινό; Σύμφωνα με έρευνες από διαιτολόγους και διατροφολόγους αυτά είναι τα 4 πιο υγιεινά είδη αλευριού που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

Αλεύρι ολικής άλεσης

Το αλεύρι ολικής άλεσης είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες
Το αλεύρι ολικής άλεσης είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, το αλεύρι ολικής άλεσης είναι πιο πλούσιο σε φυτικές ίνες από το αλεύρι για όλες τις χρήσεις. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στη σωστή πέψη, στη διατήρηση του ζαχάρου στα φυσιολογικά επίπεδα και σε κάποιες περιπτώσεις στη μείωση της χοληστερόλης. Επίσης, νιώθεις πιο χορτάτος και αποφεύγεις τα ενδιάμεσα σνακ.

Το αλεύρι ολικής άλεσης είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β1 και Β3 που βοηθά τον οργανισμό να παράγει ενέργεια από τα συστατικά που προσλαμβάνει. Μπορείτε να επιλέξετε στο κλασικό αλεύρι ολικής άλεσης που έχει πιο σκούρο καστανό χρώμα ή το μαλακό που είναι πιο λευκό και μοιάζει οπτικά με το αλεύρι για όλες τις χρήσεις.

Αλεύρι καρύδας

Το αλεύρι καρύδας έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη
Το αλεύρι καρύδας έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη

Ένα αλεύρι που ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένο σε προηγούμενες δεκαετίας και επανήλθε πάλι στο προσκήνιο. Ιδανικό για ψωμιά καθώς έχει πλούσια γεύση και είναι μαλακό στην υφή. Είναι πλούσιο σε πρωτεϊνες, σίδηρο και Β βιταμίνες.

Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη και είναι ιδανικό για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη, αλλά θέλουν να απολαμβάνουν πλούσια γεύση.

Aλεύρι σίκαλης

Το αλεύρι σίκαλης είναι ιδανικό για όσους πάσχουν από διαβήτη

Το αλεύρι σίκαλης είναι φτιαγμένο από τους σπόρους της σίκαλης που κάνει πολύ καλό στην πέψη αλλά και στην καλή υγεία της καρδιάς. Έρευνες έχουν δείξει ότι η σίκαλη αλλά και το ψωμί που φτιάχνεται από σίκαλη συμβάλουν στη μείωση του διαβήτη τύπου 2. Για αυτό και αυτός ο τύπος αλευριού προτιμάται από τους διαβητικούς.

Αλεύρι από κριθάρι

Το αλεύρι από κριθάρι έχει υψηλή διατροφική αξία
Το αλεύρι από κριθάρι έχει υψηλή διατροφική αξία

Δίνει χαρακτηριστική ελαφρά πικρή γεύση στο ψωμί μας και έχει ιδιαίτερα υψηλή διατροφική αξία. Η περιεκτικότητα του κριθαριού σε γλουτένη είναι ακόμα μικρότερη και από την σίκαλη, με αποτέλεσμα το ψωμί να είναι πάρα πολύ πυκνό. Το αλεύρι κριθαριού που κυκλοφορεί, είναι κυρίως ολικής άλεσης.

Φωτ.: popsugar

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *