in ,

Αμύγδαλα: οι ευεργετικές τους ιδιότητες στην υγεία μας

Αμύγδαλα: οι ευεργετικές τους ιδιότητες στην υγεία μας
Αμύγδαλα: οι ευεργετικές τους ιδιότητες στην υγεία μας

Τα αμύγδαλα είναι από τους αγαπημένουν ξηρούς καρπούς. Είτε ψημένα, είτε άψυτα, είτε με τη φλούδα, είτε αποφλοιωμένα, είναι αγαπημένα μικρών και μεγάλων και συχνά συμπεριλαμβάνεται και στις δίαιτες. Ποιες είναι όμως οι ευεργετικές ιδιότητες του αμυγδάλου στην υγεία μας;

1.Τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή μονοακόρεστα λίπη, φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και διάφορα σημαντικά θρεπτικά συστατικά.

2. Τα αμύγδαλα είναι υψηλά σε αντιοξειδωτικά που μπορούν να προστατεύσουν τα κύτταρα σας από την οξειδωτική βλάβη, που συμβάλλει σημαντικά στη γήρανση και τη νόσο.

Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην προστασία από το οξειδωτικό στρες, το οποίο μπορεί να βλάψει μόρια στα κύτταρα σας και να συμβάλλει στη φλεγμονή, τη γήρανση και τις ασθένειες όπως ο καρκίνος.
Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά στα αμύγδαλα συγκεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στο καφέ στρώμα του φλοιού τους.
Για το λόγο αυτό, τα λευκά αμύγδαλα – τα αποφλοιωμένα – δεν είναι η καλύτερη επιλογή από την άποψη της υγείας.

3. Τα αμύγδαλα είναι από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Ε παγκοσμίως. Η λήψη αρκετής βιταμίνης Ε από τα τρόφιμα συνδέεται με πολλά οφέλη για την υγεία.

Η βιταμίνη Ε είναι μια οικογένεια λιποδιαλυτών αντιοξειδωτικών. Αυτά τα αντιοξειδωτικά τείνουν να συσσωρεύονται σε κυτταρικές μεμβράνες στο σώμα σας, προστατεύοντας τα κύτταρα σας από οξειδωτική βλάβη.

Οι ευεργετικές ιδιότητες των αμυγδάλων
Οι ευεργετικές ιδιότητες των αμυγδάλων

4. Τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, ένα ορυκτό που πολλοί άνθρωποι δεν έχουν αρκετό. Η υψηλή πρόσληψη μαγνησίου μπορεί να προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στο μεταβολικό σύνδρομο και τον διαβήτη τύπου 2.

Τα αμύγδαλα είναι χαμηλά σε υδατάνθρακες αλλά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή λίπη, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.βΑυτό τους καθιστά ιδανική επιλογή για άτομα με διαβήτη. Ένα άλλο όφελος των αμυγδάλων είναι η εξαιρετικά υψηλή ποσότητα μαγνησίου τους. Το μαγνήσιο είναι ένα ανόργανο συστατικό που συμβάλλει σε περισσότερες από 300 σωματικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου του σακχάρου στο αίμα για αύτό και τα αμύγδαλα είναι ιδανικά για άτομα με διαβήτη τύπου 2.

5. Τα χαμηλά επίπεδα μαγνησίου συνδέονται στενά με την υψηλή αρτηριακή πίεση, υποδηλώνοντας ότι τα αμύγδαλα μπορούν να βοηθήσουν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.

Το μαγνήσιο στα αμύγδαλα μπορεί επιπλέον να βοηθήσει να μειωθούν τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης.
Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι μια από τις κορυφαίες αιτίες καρδιακών προσβολών, εγκεφαλικών επεισοδίων και νεφρικής ανεπάρκειας.
Η ανεπάρκεια του μαγνησίου συνδέεται στενά με την υψηλή αρτηριακή πίεση, ανεξάρτητα από το εάν είστε υπέρβαρος.
Μελέτες δείχνουν ότι η διόρθωση της ανεπάρκειας μαγνησίου μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική μείωση της αρτηριακής πίεσης.

6. Η κατανάλωση μίας ή δύο χούφτας αμυγδάλων την ημέρα μπορεί να οδηγήσει σε ήπια μείωση της «κακής» LDL χοληστερόλης, μειώνοντας ενδεχομένως τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Τα υψηλά επίπεδα λιποπρωτεϊνών LDL στο αίμα σας – επίσης γνωστό ως “κακή” χοληστερόλη – είναι ένας πολύ γνωστός παράγοντας κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.
Η διατροφή σας μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στα επίπεδα της LDL. Μερικές μελέτες έχουν δείξει τα αμύγδαλα βοηθούν στην αποτελεσματική μείωση της LDL.

7. Ενώ τα αμύγδαλα είναι χαμηλά σε υδατάνθρακες, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση αμυγδάλων και άλλων καρπών με κέλυφος μπορεί να αυξήσει την πληρότητα και να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες.

Τα αμύγδαλα είναι χαμηλά σε υδατάνθρακες και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.
Και οι πρωτεΐνες και οι ίνες είναι γνωστό ότι αυξάνουν τα συναισθήματα της πληρότητας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες αφού νιώθετε ότι είστε ήδη χορτασμένοι.

Με πληροφορίες από healthline

Επίσης

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Μαίρη Φρέση

Η Μαίρη Φρέση γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980. Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη συγγραφή άρθρων σε blog και sites.

Πρώην παίκτρια του "Big Brother" συνελήφθη για όπλα και ναρκωτικά

Ρεκόρ συμμετοχών στο Big Brother μετά την ανακοίνωση του επάθλου

Υπέροχα χριστουγεννιάτικα ζεστά ροφήματα!

Υπέροχα χριστουγεννιάτικα ζεστά ροφήματα!