To Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε τις εταιρείες Λουξ, Έψα και Βίκο που προσέφυγαν σε αυτό. Υποχρεώνει την Coca Cola να “κατεβάσει” εντός 30 ημερών τη διαφήμισή της με τα ελληνικά μνημεία.
Μάλιστα, η διοίκηση της Λουξ προανήγγειλε προσφυγή στη Δικαιοσύνη, προκειμένου να βάλει φρένο σε αυτές τις πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού. Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά και κατά του Υπουργείου Πολιτισμού, το οποίο σύμφωνα με τη Λουξ δεν ενήργησε ώστε να αποτρέψει τη χρήση ενός εθνικού μνημείου, κάτι που ανοίγει το δρόμο στον οποιονδήποτε να πράξει το ίδιο.
Η δευτεροβάθμια επιτροπή του Συμβουλίου αποφάνθηκε κατά πλειοψηφία ότι η διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca-Cola με θέμα την Αθήνα, όπου απεικονίζεται ο Παρθενώνας και η Βουλή χωρίς άδεια από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, όσον αφορά στην αναπαράσταση των μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο, έρχεται μετά τις 4 Ιουλίου σε αντίθεση με το άρθρο 1 του ΕΚΔ-Ε.