Τα έσοδα του ομίλου, που κατέχει, μεταξύ άλλων, τα σήματα Gucci και Saint Laurent, αυξήθηκαν κατά 1%, στα 5,1 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο
Δεν αποδείχθηκαν τόσο εντυπωσιακές οι πωλήσεις του ομίλου ειδών πολυτελείας και υψηλής ραπτικής Kering όσο εκείνες των ανταγωνιστικών οίκων του LVMH και της Hermès το πρώτο τρίμηνο, όπως αναφέρει σχετικά σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα Financial Times, παρατηρώντας ότι η επίδοση επηρεάστηκε από τον βραχίονα χονδρικής πώλησης και την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Τα έσοδα του Kering, ο οποίος έχει έδρα στο Παρίσι και κατέχει μεταξύ πολλών άλλων εμπορικών σημάτων και εκείνα των Gucci και Saint Laurent, αυξήθηκαν κατά 1%. στα 5,1 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη ετήσια βάση τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, πολύ πίσω από το 23% της Hermès και το 18% του LVMH. Ωστόσο, συγκρινόμενα με τα αποτελέσματα στα τέλη του 2022 είναι σαφώς ευνοϊκά. Τα έσοδα του Kering το τέταρτο τρίμηνο, συγκεκριμένα, μειώθηκαν κατά 7%, λόγω των εγκλεισμών της πολιτικής μηδενικής ανοχής στον κορωνοϊό, που είχε επιβληθεί στην Κίνα. Συν τοις άλλοις, δυσμενώς επηρέασε τις πωλήσεις και μια ατυχής και προκλητική διαφημιστική εκστρατεία για το εμπορικό σήμα Balenciaga, μέρος του ομίλου. Η αποτυχία έπληξε τις πωλήσεις στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική.
Διαβάστε όλο το άρθρο στην πηγή
Όλες οι Ειδήσεις στο lifebuzz.gr
- Ακολουθήστε μας στο Google News
- Ακολουθήστε μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας στο Twitter
- Ακολουθήστε μας στο Instagram