in ,

7 λόγοι που δε γνωρίζατε για να προτιμάτε τις σκάλες από το ασανσέρ

7 λόγοι που δε γνωρίζατε για να προτιμάτε τις σκάλες από το ασανσέρ
7 λόγοι που δε γνωρίζατε για να προτιμάτε τις σκάλες από το ασανσέρ

Το να τρώει κανείς υγιεινά και να γυμνάζεται τακτικά είναι ένα σημαντικό μέρος ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Ειδικά όταν κάποιος θέλει να χάσει βάρος, μια υγιεινή διατροφή και μια αυστηρή προπόνηση είναι στην κορυφή της λίστας του. Αλλά για τους ανθρώπους που είναι πολύ απασχολημένοι για να αφιερώσουν χρόνο για να πάνε στο γυμναστήριο, υπάρχουν πολλές άλλες καθημερινές δραστηριότητες που μπορούν να βοηθήσουν πολύ για να παραμείνουν σε φόρμα.

Ανεβαίνοντας σκάλες αντί να χρησιμοποιείτε το ασανσέρ είναι μια τέτοια δραστηριότητα. Ανεβαίνοντας σκάλες δεν σας βοηθά μόνο να μείνετε σε φόρμα, αλλά έχει και πολλά άλλα οφέλη.

Εάν είστε κάποιος που προσπαθεί να χάσει λίγα κιλά ή απλώς θέλετε να διατηρήσετε το βάρος σας, εδώ είναι επτά άλλοι λόγοι για τους οποίους πρέπει να αφήσετε το ασανσέρ και να πάρετε τις σκάλες.

Κάνει καλό στην καρδιά

Η καθημερινή ανάβαση της σκάλας είναι μια καλή καρδιαγγειακή δραστηριότητα. Βοηθάει στη μείωση του κινδύνου ασθενειών που σχετίζονται με την καρδιά. Όχι μόνο αυτό, μειώνει επίσης τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και διαβήτη.

Βοηθά στην απώλεια βάρους

Βοηθά στην απώλεια βάρους
Βοηθά στην απώλεια βάρους

Αν χρησιμοποιείτε το ανέβασμα μιας σκάλας σαν μια άσκηση (πολλές φορές), μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να τονώσετε το σώμα σας.

Διαβάστε επίσης: Πώς να καθαρίζετε σωστά τoν αφυγραντήρα για να μην έχει επιπτώσεις στην υγεία σας

Κρατάει σε φόρμα

Αν παρκάρετε το αυτοκίνητό σας πιο μακριά από το γραφείο και περπατήσετε, είναι μια άσκηση που κρατάει το σώμα σας σε φόρμα. Το ίδιο ισχύει και για το ανέβασμα της σκάλας. Αν το βάλετε στην καθημερινότητά σας, θα σας βοηθήσει να κρατηθείτε σε φόρμα.

Μειώνει τον κίνδυνο πρόωρης θνησιμότητας

Το ανέβασμα τουλάχιστον οκτώ σκαλοπατιών κάθε μέρα μειώνει τον μέσο όρο πρόωρου κινδύνου θνησιμότητας κατά 33 τοις εκατό. Η αναρρίχηση σε σκάλες για επτά λεπτά κάθε μέρα μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής προσβολής.

Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης

Η συνεχής άσκηση των αρθρώσεων μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης
Η συνεχής άσκηση των αρθρώσεων μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης

Το συχνό ανέβασμα στις σκάλες μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπορωσης καθώς δουλεύουν συνέχεια οι αρθρώσεις.

Κάνει καλό στην πνευματική υγεία

Οποιαδήποτε μορφή φυσικής δραστηριότητας έχει θετικό αντίκτυπο στη σωματική σας υγεία και ταυτόχρονα και στην πνευματική υγεία.

Κάνει καλό στους πνεύμονες

Είναι καλό για τους πνεύμονές σας. Το ανέβασμα της σκάλας ευνοεί και τους πνεύμονες. Αυξάνει την πνευμονική σας ικανότητα. Ένα άλλο καλό πράγμα είναι ότι συνεπάγεται μικρότερο κίνδυνο σε σύγκριση με το τρέξιμο στο δρόμο ή τη γυμναστική με μηχανήματα.

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και αποθηκεύστε με το Αστεράκι για να μην χάνετε τα άρθρα μας!

Written by Jim Taylor

Ο Jim Taylor είναι content marketer και έχει αρθρογραφήσει σε αρκετά blogs και sites. Αγαπημένα θέματα, όσα αφορούν το σπίτι και το ευζείν.

Έχετε διάθεση για αλλαγή; Αυτά τα έπιπλα σκανδιναβικού στυλ είναι ιδανικά για το χειμώνα!

Έχετε διάθεση για αλλαγή; Αυτά τα έπιπλα σκανδιναβικού στυλ είναι ιδανικά για το χειμώνα!

Σας περίσσεψαν οι κρόκοι των αυγών; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να μην τους πετάξετε

Σας περίσσεψαν οι κρόκοι των αυγών; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να μην τους πετάξετε